محمود احمدی: اعاده حیثیت در نظام ولایت فقیه

قالیباف برای رفع سوء تفاهم و جلب اعتماد باندهای حاکم، اعتراف میکند که چماقدار بوده، مخالفان را له میکرده و دستور شلیک به دانشجویان را گرفته است

این روزها که دیگ تضادهای داخلی سران رژیم آخوندی بر سر انتخابات در حال جوشیدن است، حقایقی روشن میشود که  در وضعیت عادی امکان آنها نبود.
پاسدار قالیباف شهردار کنونی تهران و ازکاندیداهای جناح غالب (خامنه‌ای) با برچسب اصولگرا، کسی است که گفته میشود از گزینه های مورد نظر سپاه پاسداران است.
ازطرف دیگر از سالها قبل برخی از مشاطه گران نظام آخوندی در خارجه تلاش میکردند این پاسدار جنایتکار را بعنوان یک شانس «خوب» معرفی کنند ومثلا میگفتند کت وشلوار سفید میپوشد، اسب سوار میشود، خلبان است، ژنرال سپاه وفرمانده نیروی انتظامی هم که بوده است. یکی ازلابیها و مشاطه گران رژیم آخوندی آزاده کیان تیبو بود که در مطبوعات فرانسه او را ناپلئون ایران نامید.
اما در بین  طرفداران خامنه ای، قالیباف یک اشکال دارد که در جریان قیام 2009 او را در مجموعه «ساکتین فتنه» دسته بندی کرده اند.
حالا قالیباف برای اینکه این اتهام را از خود بزداید ونشان دهد که به اندازه کافی وبیش از آن وفادار ولایت فقیه است، در یک سخنرانی که در جمع بسیجیان کرده ونوار آن روی یوتیوب موجود است برخی از نمونه های کارکرد خودش را شرح داده  واز جمله گفته است:
«حادثه سال ۷۸ که در کوی دانشگاه اتفاق افتاد، آن نامه ای را که نوشته شد من نوشتم (منظور نامه تهدیدی بود که 24 تن از سران سپاه خطاب به خاتمی نوشتند). بنده و آقای سلیمانی [فرمانده کنونی نیروی تروریستی قدس]. وقتی در کف خیابان به سمت بیت رهبری راه افتادند، بنده فرمانده نیروی هوایی سپاه بودم. عکس من الان روی موتور ۱۰۰۰ با “چوب” هست. با حسین خالقی. ایستادم کف خیابان که کف خیابان را جمع کنم. آن جایی که لازم باشد بیاییم کف خیابان و چوب بزنیم، جزو چوب زن ها هستیم. افتخار هم می کنیم. نگاه نکردم که من، سردار و فرمانده نیروی هوایی هستم و تو را چه به کف خیابان؟»
او در یک فراز دیگر از موارد دفاع خود از ولایت فقیه در رابطه با مسأله کوی دانشگاه و سرکوب اعتراضات دانشجویی چنین میگوید: «در سال ۸۲ بعد از به آتش کشیده شدن کوی دانشگاه و حادثه طرشت، من در جلسه شورای امنیت کشور محکم دعوا کردم و حرف های بسیار تندی زدم ...و گفتم که امشب هرکس بخواهد بیاید تو کوی و بخواهد این کارها را انجام بدهد، من به عنوان فرمانده ناجا، له شون می کنم و جمعشان می کنم. این عزیز جعفری [فرمانده کل کنونی سپاه پاسداران] شاهد است. حرف بقیه این بود که اگر نیروی انتظامی می خواهد وارد کوی دانشگاه شود باید مجوز شورای امنیت کشور را داشته باشد و مدیران دانشگاه این اجازه را بدهند. آقای معین و ظریفیان در آن جلسه بودند و با من مخالف بودند. من در آن جلسه با برخوردی که انجام دادم مجوز حضور نظامی و تیراندازی برای ناجا را در کوی دانشگاه از شورای امنیت کشور گرفتم.»!
به این میگویند نمونه‌ای از اعاده حیثیت در نظام ولایت فقیه.