تبانی رژیم ایران و القاعده

هفته نامه “ویکلی استاندارد” از تبانی رژیم ایران و القاعده و منجمله کمک آن به القاعده در اقدامات تررویستی‌اش پرده برداشت.

ویکلی استاندارد از دولت اوباما خواستار انتشار مدارکی شد که برای مدتها، از زمان حمله به مقر بن لادن محرمانه مانده‌اند و نشاندهنده تبانی رژیم ایران و القاعده می باشد و منجمله کمک رژیم ایران در حملات به آمریکائیان را علنی می نماید.
ویکلی استاندارد به نقل از افراد عالیرتبه که با آنها مصاحبه کرده، نوشت: شواهد بقدری انفجاری است که میتواند توافق اتمی با رژیم ایران را از ریل خود خارج کند.
سپهبد مایکل فلین، مدیر سابق آژانس اطلاعات دفاعی، به ویکلی استاندارد میگوید “نامه‌هایی وجود دارد در مورد نقش، نفوذ و اذعان رژیم ایران در قادر ساختن عوامل القاعده که از ایران عبور کنند بشرط اینکه القاعده کارهای کثیف خود را علیه آمریکائیان در عراق و افغانستان انجام دهد. کنگره باید بخواهد که تمامی مدارک اسامه بن لادن در ارتباط با رژیم ایران و تمامی مدارک در رابطه با مقاصد القاعده در آینده را که بسیار روشنگر هستند ببیند.”
درک هاروی، یک مقام بلندپایه سابق آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا میگوید، “گنج اطلاعات اسامه بن لادن تقریباً بطور حتم شامل اطلاعات بسیار با ارزش و روشنگر با پتانسیل انفجاری است که نقش دودوزه رابطه رژیم ایران با اسامه بن لادن و بطور کلی القاعده را روشن مینماید.”
سایت بریت بارت  ۹ مرداد۹۴