ضربات سنگین انقلابیون سوریه بر نظامیان اسد

سرتیپ بعثان سلطان فرمانده عملیات نیروهای رژیم اسد در منطقه اریحای ادلب به همراه نفرات همراهش در کمینی که در سر راه آنها در حومه ادلب گذاشته شده بود از پای درآمد.

در فیلمی که انقلابیون آن را منتشر کردند انفجار خودرو حامل این فرد هنگام تردد در جاده ادلب و به هلاکت رسیدن تمامی سرنشینان آن دیده می‌شود.
تلویزیون اورینت - 7 مرداد93

گردانهای اپوزیسیون سوریه در حلب در یک عملیات ویژه با حفر یک تونل در زیر یکی از مرکز فرماندهی پلیس در حلب قدیم آنرا منهدم و دهها تن از نظامیان و شبه نظامیان اسد را به هلاکت رساندند. رزمندگان سوری اعلام کردند در انفجار این مرکز که در نزدیکی استانداری حلب قرار داشت حداقل 50 تن از نظامیان اسد کشته شدند. انقلابیون سوری در یک عملیات مشابه دیگر یکی از مراکز نظامیان اسد را در حلب منهدم کردند که در پی آن چندین تن از نظامیان اسد به هلاکت رسیدند.
از سوی دیگر گردانهای اپوزیسیون سوریه در استان حما یکی دیگر از پایگاههای نظامیان اسد در اطراف فرودگاه نظامی حما را تصرف کردند و به 8 کیلومتری این فرودگاه رسیدند. و در ناحیه قلمون نیز یکی از سرکردگان حزب الشیطان به نام ابراهیم الحاج را به هلاکت رساندند.

هیأت عمومی انقلاب سوریه اعلام کرد نیروهای جنایتکار اسد در کمپ وافدین در شهر دوما  مرتکب جنایت شده و زنان وکودکان را قتل عام کردند. براساس برآورد اولیه 28 نفر کشته شده اند. همزمان نظامیان اسد بیمارستان اورینت در حومه ادلب را با مو شک های زمین به زمین هدف قرار دادند و شهرهای حلب، درعا، حما، دمشق و حومه آن نیز از بمباران در امان نماند و چندین بار توسط نظامیان جنایتکار اسد بمباران شد.
الجزیره - 8 مرداد 93