تنها تروریست در سوریه، رژیم اسد است

در سوریه تنها تروریست، رژیم اسد است . دولت روسیه نیز در حال تولید رژیمی مشابه حکومت هیتلر است.

سالم مسلط سخنگوی هیأت مذاکره کننده اپوزیسیون سوریه در گفتگو با تلویزیون اورینت بتاریخ سیزدهم بهمن گفت:
رژیم اسد، پا را از محاصره شهرها و مناطق فراتر گذاشته و بطور کامل شهرها را بمباران و نابود میکند. شهر حلب بیشترین تخریب و ویرانی را به خود دیده است. جنایتی وحشیانه و شنیع درحق مردم و شهرها و زیرساختها در تمامی این مناطق جریان دارد.
بیانیه ریاض بر امور انسان دوستانه بعنوان ابتکار حسن نیت تأکید کرده است. ما به بیانیه ریاض مانند بیانیه ژنو 1 تکیه میکنیم. ما از قطعنامه سازمان ملل صحبت میکنیم که 15 کشور آنرا در شورای امنیت امضا کرده اند. متأسفانه کشوری که در شورای امنیت دارای حق وتو است و این قطعنامه را نیز امضا کرده امروز در حق مردم سوریه مرتکب جنایت میشود..
 
روسیه از تروریسم درسوریه صحبت میکنید . بنا به ادعای روسیه تمام مردم سوریه بجز بشار اسد، تروریست محسوب میشوند .
 این سفسطه ای بزرگ است. تنها تروریست در سوریه، رژیم اسد و شبه نظامیان تروریستی است که از خارج آورده است. داعش ساخته و پرداخته این رژیم است.
ما میدانیم چه کسانی رزم آوران آزادی در سوریه هستند. ما به وجود گروههای مسلح در میان خودمان افتخار میکنیم.گروههای میانه رو هستند که برای امنیت مردم سوریه و دفاع از زندگی آنها تلاش می کنند.
 سالم المسلط خطاب به یک خبرنگار روس گفت: متأسفانه کسی که مردم سوریه را میکشد، رژیم اسد است و در این کشتار رژیم روسیه به آن کمک می کند. روسیه می خواهد یک نظام هیتلری جدید بسازد