هراس رژیم از ماهواره و تاثیر آن بر جوانان

آخوند موحدی کرمانی در جمعه باز تهران هراس خود را از ماهواره و تأثیر آن بر جوانان نشان داد و از مقامهای رژیم خواست که جلوی آن را گرفته، وگرنه سیلی سختی دریافت خواهند کرد.

وی گفت: اگر واقعاً ما می‌خواهیم در فرهنگ مبتذل غرب را با این ماهواره‌ها و با این اینترنتها به روی جوانان معصوم باز کنیم و باز شود، باید منتظر سرنوشت اندلس باشیم، مسأله شوخی نیست، مسئولین باید تمام همت‌شون رو مصروف کنند که این جوانها را از این وارد شدن در غرقاب فساد و تباهی نجات بدند، به هر شکلی که میشه، باید این کار رو کرد، اگر این کار رو نکنند بدانند که سیلی سختی در دنیا و عذاب سختی در آخرت در انتظار آنها بود. آیا این است معنای فرهنگی که مقام معظم رهبری فرمودند سال سال فرهنگ و اقتصاد هست فرهنگ  مهمتر است و بالاخره باید مدیریت جهادی باشه، معنای مدیریت جهادی همینه، معنای سال سال فرهنگ باشه همینه.
 
آخوند موحدی کرمانی هم‌چنین از چشم‌انداز سرنگونی بشار اسد ابراز نگرانی کرد و گفت:
خیلی روشنه که آمریکا از این ائتلاف چه هدفی داره، هدفش اینه که منابع صنعتی، اقتصادی، نظامی سوریه به دست اینها نابود بشه... باز اونچه روشن شده در این ائتلافی که آمریکا با 50 ظاهراً کشور کرده، اونها دنبال همین نابود کردن تاسیسات سوریه هستند و در این نابودی خوب عمل می‌کنند، اما در برخورد با داعش اینجور عمل نمی‌کنند.
رادیو حکومتی معارف -2آبان93