ابراز وحشت پاسدار جعفری از ائتلاف بین المللی و سرنگونی بشاراسد

پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران، نیز به صحنه تلویزیون رژیم آمد و وحشت زده از حملات هوایی آمریکا درسوریه گفت: واکنش ما به این موضوع قطعا در ابعاد سیاسی خواهد ولی به طور مستقیم سیاست دخالت نظامی و یا اقدام نظامی نداریم.

سرکرده سپاه خامنه ای از سرنگونی حکومت بشار اسد ابراز نگرانی کرد و گفت: هدف آمریکایی‌ها در سوریه تغییر نکرده و همان هدف ساقط کردن نظام و دولت حاکم بر سوریه را دارند و امروز تنها به ظاهر شعار مبارزه با تروریست‌ها را سر می‌دهند.

گوینده تلویزیون رژیم: فرمانده کل سپاه با اشاره به ائتلاف ساختگی ونمایشی واشنگتن مقابل داعش و اهداف پشت پرده ان تأکید کرد آمریکا از حمله به سوریه پشیمان خواهد شد.  
پاسدار جعفری: هدفی که دشمن هم داره در ایجاد این مشکل که در سوریه به‌وجود آوردن خوب از بین بردن نظام فعلی حاکم بر سوریه است و چون دولت سوریه و مردم سوریه رو در جبهه مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی می‌دانند این براشون قابل‌تحمل نیست و هرگونه اقدامی که بتونن این رو تضعیف بکنن این رو انجام می‌دهند با این هدف دارن کار می‌کنند.   

پاسدار جعفری، با اذعان به سیاست صدور تروریسم رژیم در عراق، سوریه و لبنان، گفت: عرصه ماموریتی نیروی قدس سپاه در خارج است، هم در حوزه انتقال فناوری و تجربیات و هم آموزشهای لازم را انجام می‌دهیم و هر مطالبه‌ای در هر جا به وجود آید، سپاه انجام می‌دهد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم -25شهریور93