وزیرکشورآخوند روحانی: ما در شرایط خاصی قرار داریم

عبدالرضا رحمانی وزیر کشور آخوند روحانی و رییس شورای امنیت رژیم در جلسه شب گذشته به نام ”در کارگاه به سوی برنامه ششم ناجا“، به هراس و وحشت رژیم از نارضایتی های اجتماعی وبحرانهای ناعلاج گریبانگیر رژیم پرداخت و گفت: ما درشرایط خاصی قرار داریم و باید تلاش کنیم ازاین شرایط به نفع خود استفاده کنیم.

وی بحرانهای پیش روی رژیم و تهدیدات برامده از انها را برشمرد و روبه ناجا گفت: «وقتی شرایط را تحلیل می کنیم درمیابیم که 3 عنصر وقتی جمع می شوند به تنش و درنهایت به ناامنی می انجامند. یکی از ان عناصر” نارضایتی اجتماعی“ است، یعنی مردم ناراضی باشند، عنصر بعدی” ضعف حکومت مرکزی“ و سوم که تعیین کننده و در تنش ها و چالش ها است ”دخالت بیگانگان“ که هم اکنون این عامل بسیار قوی است».
وی در ادامه به معدود مراکز بحرانهای اجتماعی رژیم اشاره کرد و گفت: «یکی ازمشکلات حاشیه نشینی است، مانند شهر مشهد، با یک میلیون، زاهدان با 250هزار حاشیه نشین، همینطور در اهواز، تهران وشهرکرج، نیمی از جمعیت حاشیه نشین هستند، نتیجه این نوع برنامه ریزی بیکاری است. ما درچندسال اخیر 600 تا 700میلیارد دلار به کشور تزریق کرده ایم ولی رشد منفی 5درصد و بهره وری منهای8.1درصد داشته ایم. وی درادامه بحرانهای بیشمار تصریح کرد: بیکاری 43درصد دانش اموختگان دانشگاهها و 12تا 13درصد بیکاری عمومی به عنوان وزیر کشورو رییس شورای امنیت می گویم که سه عنصر تنش زا بیکاری، حاشیه نشینی و بحران اب است.
وی با سفارش و دستور بر افزایش سرکوب و دخالت نیروی انتظامی به طورگسترده گفت: نیروی انتظامی باید درهمه حوزه ها امنیت را تزریق کند و نباید امنیت را به عنوان عنصری مستقل درکنار بقیه عناصر ببند.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس،تسنیم – 27 مرداد