وزیر دفاع روحانی: نخستین اولویت گسترش و ارتقا قدرت موشکی نظام است

امیر حاتمی، بسیجی جنایتکاری که روحانی او را به عنوان وزیر دفاع معرفی کرده، «نخستین اولویت بازدارنده وزارت دفاع در چهار سال آ‌ینده را حوزه موشکی نام برد و گفت که وزارت دفاع با شناخت دقیق از تهدیدات, اقدامات مهمی در دستور کار دارد»(خبرگزاری حکومتی ایرنا-۲۴مرداد۹۶).

وی در مجلس رژیم نیز گفت: «ما در این دوره قدرت موشکی را در همه زمینه ها به ویژه بالستیک و کروز ارتقا خواهیم داد» (تلویزیون رژیم -۲۵مرداد۹۶).
حاتمی همچنین بر استمرار کشتار مردم سوریه و سرسپردگی اش به نیروی تروریستی قدس تاکید کرد: “‌بلاتردید حمایت از جبهه مقاومت (اشاره آشکار به رژیم اسد) و رکن رکین مقاومت یعنی نیروی قدس و برادر عزیزم ... قاسم سلیمانی که افتخار همه ما است, در این عرصه پیگیری خواهد شد».
آخوند روحانی نیز هنگام معرفی وی گفت: ایشان به وزارت دفاع و برنامه های آن مسلط است و سفارش اکید من این است که «دربرخی از سلاحها و مخصوصاً توان موشکی, به دلیل اهمیتی که دارد فعالیت بیشتری خواهد کرد»,
احمد امیرآبادی یک عضو مجلس رژیم حاتمی را «فردی ولایی» خواند که در بیش از ۳۰سال خدمت خود در نیروهای مسلح همواره «سرباز ولایت» بوده است. وی افزود: ایشون «در رشد قدرت موشکی.... برنامه های خوبی دارند... حمایت از جبهه مقاومت که در برنامه هاشون هست همچنین در صحبتهایی که ما با ایشون داشتیم دفاع همه جانبه و حمایت از سپاه قدس و ... قاسم سلیمانی» در برنامه اش است.
با توجه به نفرت عمومی از پاسداران روحانی تلاش می کند حاتمی را اولین وزیر دفاعی معرفی کند که از پاسداران نیست در حالیکه او از ۱۳-۱۲سالگی،از ابتدای حکومت آخوندها یک عضو فعال بسیج بوده و در سالهای بعد جزو بسیجیان و پاسدارانی بود که رژیم وارد ارتش کرد تا کنترل کامل آن را به دست گیرند و پرسنل انقلابی و میهن پرست را تصفیه و سرکوب کند به همین خاطر به سرعت در سلسله مراتب ارتش ارتقا پیدا کرد و خامنه ای در ۳۲ سالگی (سال ۱۳۷۷) او را با دو درجه ترفیع به درجه سرتیپی ارتقا داد و به سمت معاون اطلاعات فرماندهی کل ارتش رژیم منصوب کرد. حاتمی نقش فعالی در سرکوب مخالفان و مقابله با مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان داشته است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ (۱۸ اوت ۲۰۱۷)