هراس رژیم آخوندی از خطر سرنگونی، چهار هفته پس از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

آخوند جنتی رئیس خبرگان آخوندی وحشت و هراس خود را از فراخوانهای مقاومت ایران برای تغییر و سرنگونی رژیم آخوندی ابراز داشت.

وی چهار هفته پس از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، هراسان از فراخوانهای تغییر و سرنگونی، در جلسه هیأت رئیسه خبرگان گفت: اینها گفته بودند نظام سه چهار سال دیگر نمی تواند بماند و به چهل سالگی نمی رسد. حساب شده می گویند و برنامه می ریزند تا فاتحه نظام را تا چند سال دیگر بخوانند. اینها مسئله براندازی است همه باید بفهمند و نمی توانند خود را معاف بدانند که در این صحنه وارد شوند.

رئیس خبرگان ارتجاع هم چنین گفت: دشمن در فکر براندازی هست و این فکر هم ادامه دارد، دشمن می خواهد این براندازی را از داخل شروع کند. خامنه‌ای بیش از صد مرتبه راجع به فتنه صحبت کرده است. وظیفه ما این است روی فتنه فکر کرده، کار کنیم، فتنه و فتنه گر را بشناسیم نقشه های آنان را بشناسیم.

رئیس مجلس خبرگان ارتجاع افزود: اینکه بگوییم نظام ۳۸ سال اعدام داشته است، حرف دشمن است و نباید در داخل کشور تکرار شود. وی در واکنش به این حرف آخوند روحانی که سپاه پاسداران را دولت با تفنگ عنوان کرده بود نیز گفت: نباید سپاه را به اسم تفنگدار زد، چون این سخنان به نوعی پیاده کردن سیاستهای آمریکاست.

رئیس خبرگان رژیم، به روحانی گوشزد کرد: این مجلس بالاترین نهادی است که قابل قیاس با قوای سهگانه نیست، چون در اینجا در ارتباط مستقیم با قلب نظام یعنی ولایت است.
وی گفت: آتش به اختیار مسئله بسیار مهمی است وقتی می ببینند کسانی که مسئول هستند کار نمی کنند شما و جوانان خودتان کار بکنید. نظر خمینی این بود که اگر مسئولین کار نکردند خود مردم و جوانان به میدان بیایند.

آخوند جنتی درباره تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی گفت: دشمنان تحریمهای بیسابقه و جدیدی را بر ما تحمیل میکنند و میخواهند به جنگ با رهبر بیایند. چون نمیتوانند با رهبر مقابله کنند، اسم سپاه را میبرند. سپاه چه جرمی کرده که اینها به سراغش می آیند؛ جز اینکه بازوی رهبر است و جز اینکه امنیت مملکت را حفظ می کند و در جنگ نقش تعیین کننده داشته است؟.