بالا گرفتن مخاصمات درونی رژیم بر سر تقلبات نمایش انتخابات

با گذشت یک هفته از نمایش انتخابات رژیم آخوندی، مخاصمات باندهای رژیم بر سر شمارش آراء بالا گرفته است و هر یک دیگری را به تقلب در شعبده انتخابات متهم می کند.

جنگ تقلبات نجومی در رژیم بحرانهای درونی رژیم را تشدید کرده است این بحران به صحنه نمایش جمعه رژیم هم کشیده شد.

تخلفاتی که اساس انتخابات رو زیر سوال نمیبره، ولی خوب تخلف، تخلفه، شورای نگهبان دستگاه قضایی بایستی با اینها برخورد عادلانه داشته باشن، گزارشات این بار بسیار زیاده، اما وقتی یک مسئول محترم میگه ۴ میلیون نفر، مسئول دیگر می گوید ۴ میلیون نفر، مسئول دیگر می گوید ۱ میلیون نفر، ساعت ۱۲ شب پشت حوزه انتخاباتی ایستادند نتوانستند رای بدهند.
عزیز من این رو تحلیل کنید چرا، چون تعرفه ها دیرآمده، شورای نگهبان این حق الناس رو مراعات کنه چرا تضییع شده، مقصرین این امر باید محاکمه و به مردم معرفی بشن،
بلافاصله بعد از اظهارات آخوند خاتمی در نمایش جمعه تهران ستاد انتخابات وزارت کشور رژیم درنامه یی به آخوند نقوی حسینی گماشته خامنه ای در «شورای سیاستگذاری ائمه جمعه» علیه سخنان او موضع گرفت و ضمن محفوظ دانستن حق شکایت خواستار حق پاسخگویی از تریبون نمایش جمعه شد. (سایت حکومتی ایران خبر- ۵ خرداد ۹۶)

در واکنش به اظهارات موحدی کرمانی که خواستار کاهش دو میلیون از رای روحانی و افزودن بر رای رئیسی شده بود، وزارت کشور دولت روحانی در هراس از اقدام شورای نگهبان خامنه ای در اطلاعیه یی نوشت: «ما به شورای نگهبان اعتماد کامل داریم و می دانیم در ساحت این نهاد چنین خطای فاحشی رخ نخواهد داد». وزارت کشور با خاطر نشان کردن نقش شورای نگهبان ارتجاع که: «در هر شعبه حداقل سه ناظر شورای نگهبان حضور داشتند و تمامی صورتجلسات تنظیمی در تمامی شعب بدون استثناء به امضای ناظران محترم رسیده است» با حمله به موحدی کرمانی افزدوه است: «مشخص نیست استفاده از واژه "آرای حلال" بر چه مبنایی و با چه هدفی صورت گرفته است». وزارت کشور روحانی با یک عبارت جنتی و موحدی کرمانی را هدف قرار داده و نوشته است: «اینکه از جنتی خواسته‌اند آرای رئیسی از ۱۶ میلیون به ۱۹ میلیون و آرای روحانی از ۲۳ میلیون به ۲۱ میلیون تغییر یابد با هیچ منطق شرعی، قانونی و مردمسالاری منطبق نیست».

وزارت کشور روحانی به شورای نگهبان ارتجاع پیشاپیش هشدار داده است اگر در آمار دست ببرد «نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاکستان».

مهدی محمدی مهره انتخاباتی باند رئیسی در مورد هدف این باند برای تغییر آمار به رغم اینکه در نتیجه کلی آن اثری ندارد نوشته است: «تخلفات به میزانی نیست که نتیجه انتخابات تغییر کند -یعنی چند میلیون رای جابجا نمی شود- اما حجم تخلفات مقام های دولتی و استفاده از اموال و امکانات دولت برای رای آوری روحانی بی سابقه بوده و هرگز در هیچ دولتی شبیه آن تکرار نشده است. امروز یک کارشناس مطلع تخمین می زد که سرجمع هزینه های اعلام شده و اعلام نشده ای که دولت در قالب وام، ترفیعات اداری، بخشودگی وام ها و مالیات ها، کمک های نقدی مستقیم و غیر مستقیم، برای انتخاب مجدد روحانی به بیت المال تحمیل کرده چیزی حدود ۹۳ هزار میلیارد تومان است. از آنجا که آقایان این پول را از جیب ملت پرداخته اند حداقل حق مردم این است که دقیقا بدانند ریاست مجدد جناب شیخ جمعا چقدر برای ملت آب خورده است؟!». (جوان- ۴ خرداد مقاله اظهارات نامنظم مجری انتخابات)

از سوی دیگر روزنامه جوان ارگان بسیج سپاه پاسداران نوشته است:”انتخابات با تخلفات و کاستی‌های بسیار همراه بوده که گرچه در نتیجه موثر هم نباشد، اما نشانی بر عدم شایستگی مسئولین برگزاری انتخابات است»،
منبع: جوان- ۴ خرداد ۹۶

آخوند حسینی گماشته خامنه ای در فسا نیز با بیانی دوگانه گفته است: «ادعای تقلب و زیر سوال بردن اصل انتخابات خواست دشمن است». اما به نوشته خبرگزاری حکومتی ایسنا وی «خواستار اصلاح قانون انتخابات» شد. به این ترتیب جای این سوال باقی است که آیا باند خامنه ای برای دست باز داشتن در مهندسی انتخابات خیز در آوردن اختیار اجرای انتخابات از دست وزارت کشور و سپردن تمام عیار آن به دست شورای نگهبان ارتجاع را دارد؟
خبرگزاری حکومتی ایسنا- ۴ خرداد ۹۶