هراس رژیم از تشکیل ائتلاف عربی و بین المللی و اظهارات رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در محکومیت برنامه موشکی و مداخلات تروریستی حکومت آخوندی

سخنگوی وزارت خارجه رژیم هراسان از تشکیل ائتلاف عربی و بین المللی و اظهارات رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در محکومیت برنامه موشکی و مداخلات تروریستی حکومت آخوندی، گفت: این از عجایب روزگار ماست که کمتر از ۴۸ ساعت پس از انتخاب رئیس یک دولت به کشوری در منطقه سفر می کند و در آنجا چنین سخنان خصمانه ای علیه حاکمیت ما به زبان آورد.

وی افزود: جای تعجب دارد که ترامپ در نخستین سفر خود به چنین کشوری می آید و برای فروش سلاح, چنین اظهاراتی می کند این روند از روش های خصمانه دولت آمریکا شکل می گیرد که به هر حال جای تعجب ندارد و ما با آن آشنا هستیم اما اینکه بلافاصله پس از انتخابات سعی می کنند هراس از نظام در منطقه را تشدید کنند بسیار قابل تامل است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ضمن درج موضگیری سخنگوی وزارت خارجه رژیم نوشت: بهرام قاسمی در پاسخ به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در عربستان و مطالبه او برای تعطیل کردن برنامه موشکی نظام تصریح کرد: این سخنان, دروغ و فریبکارانه است و ما برنامه های دفاعی خودمان را با قوت و شدت ادامه خواهیم داد و اجازه نمی دهیم دیگران در این خصوص صحبت کنند.

پاسدار ذوالقدر رئیس ستاد تشکل باند خامنه ای موسوم به جمنا، نسبت به تحولات منطقه و تحمیل جام زهرهای دیگر به رژیم هشدار داد و گفت: «با توجه به تحرکات منطقه‌ای آمریکا بعید نیست در روزهای آتی دولت روحانی مسئله برجام منطقه‌ای را مطرح کند.
پاسدار ذوالقدر گفت: برجام فقط محدود در مسئله هسته‌ای نبود و مجموعه‌ای از برجام‌های دیگر را نیز شامل می‌شد.
قرار بود برجام دوم توان موشکی نظام را کنترل کند و تحرکات منطقه‌ای کنونی آمریکا نیز بر این مبناست و بعید نیست دولت روحانی در روزهای آینده این برجام را مطرح کند. برجام سوم برای موضوعات حقوق بشر است تا هنجارهای غربی را بپذیریم که نظیر آن سند ۲۰۳۰ است که مورد اعتراض خامنه ای نیز قرار گرفت».

آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران وحشت رژیم آخوندی از تشکیل ائتلاف کشورهای عربی، اسلامی و آمریکا را برملا کرد و ضمن دود و دمهای توخالی، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد.
وی گفت: «ناتوی عربی رو ترامپ استارت زد...
همین شما ها, توطئه های علیه ایران رو چه کسانی رقم زدند؟ این چیز تازه ای نیست, 38ساله این ناتو عملا هست...
من به این حکام وابسته به امریکا میگویم که صد در صد به زیان شماست این کار اولا ایران رو درست بشناسید ایران قدرتمند مقتدر دست به ماشه است دست از پا خطا کنید کشورهاتون زیر و رو میشه...
گفتند اگر فلان بیاد سایه جنگ می آید اگر فلان نیاد سایه جنگ میرود اینهم سایه جنگ, در اولین روز بعد از انتخابات سایه جنگ آمد معنایش اینه که عزیز من با آدمها اینها طرف نیستند اینها با هویت نظام اسلامی ما طرف هستند همه باید هوشیار باشیم».