بحران نمایش انتخاباتی رژیم و حملات متقابل باندهای متخاصم

در واکنش به حملات باند خامنه ای به دولت روحانی، برزگر، عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم از باند روحانی گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، شاهد موج سنگینی از تخریبها علیه دولت هستیم و قطعا لجن مال کردن دولت به نفع نظام نخواهد بود.

کشمکشهای مربوط به قبضه کرسی ریاست جمهوری بار دیگر سران دو قوة رژیم را رو در رو کرده است. روز گذشته، آخوند آملی لاریجانی، سر دژخیم قضاییة رژیم به صحنه آمد و پاسخ آخوند روحانی، رئیس جمهور نظام را داد. روحانی گفته بود قضاییه مانع اجرای اقتصاد مقاومتی است چون «ما بیاییم التماس کنیم یا آقایی رو بیاوریم بگیم اینجا بیا سرمایه گذاری کن,
یک دفعه یک آقایی هوس کنه این طرف رو احضار بکنه, این طوری نمیشه کار کرد».
تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۵/۱/۹۶

آخوند آملی در پاسخ او گفت: « برخی می گویند دستگاه قضایی نباید از روی هوس و به خاطر تخلفات کوچک، بگیر و ببند راه بیندازد. ما اساساً چنین چیزی نداریم. اینکه چنین کاری را سبب عدم سرمایه گذاری عنوان می کنند کاملاً نادرست است. می گویند قوه قضاییه به کسی که مرتکب اقدام خلاف قانون شده تذکر بدهد و از او خواهش کند. ظاهراً قوه قضاییه را با نهادهای دیگر اشتباه گرفته اند».
آخوند مهدی طائب از سرکردگان لباس شخصی های خامنه ای در قرارگاه موسوم به عمار هم به صحنه آمد و گفت: « تا زمانی که دولت روی برجام مانور دهد شعارش برای «اقتصاد مقاومتی» عاری از صداقت است... از آغاز این دولت هیچ تلاشی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندیده‌ایم،».
هم چنین آخوند سالک با حمله به دولت روحانی گفت: «دولت موانع کار و تولید را از سر راه برنمی‌دارد. وزارت خارجه اصلا کاری با مسائل اقتصادی ندارد. سوال ما از دولت و رئیس جمهور این است که در رفع موانع تولید ملی چه کرده‌اید؟»
خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) نیز در روز ۸فروردین از زبان ۵ مهره باند خامنه ای، آخوند روحانی را بخاطر بر زمین ماندن فرامین ولی فقیه ارتجاع تهدید به عزل کرد و نوشت: « مشروعیت هر منصبی در جمهوری اسلامی از ولایت فقیه است، و هر مقامی که بر خلاف فتوای ولی فقیه در امور تقنینی یا اجرایی تصرف کند، خودبخود معزول است».

متقابلا رسانه های باند روحانی بر تشتت باند خامنه ای برای معرفی کاندیدا برای قبضه کرسی ریاست جمهوری انگشت گذاشته اند. روزنامه دولتی ایران در این مورد نوشت: «احتمال معرفی دست کم 5 نامزد اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری در حالی است که سعید جلیلی از نامزدهای احتمالی اصولگرایان تاکنون سازو کار «جمنا» را نپذیرفته است و برخی منابع خبری احتمال داده‌اند او به صورت مستقل وارد رقابت‌ها شود.
روزنامه ایران -8فروردین

همچنین حزب پایداری به زعامت مصباح یزدی به صراحت اعلام کرده‌ است خود را ملزم به حمایت از گزینه نهایی «جبهه مردمی» نمی‌داند و خود به دنبال معرفی نامزد«اصلح» است. حمید بقایی از دیگر چهره‌هایی است که از واپسین روزهای سال گذشته رسماً اعلام کاندیداتوری کرد و هشدار داد تا پایان کار در آوردگاه انتخابات باقی خواهد ماند. مجموعه رویدادی که لشکری از نامزدها را مقابل حسن روحانی متصور می‌کند».

قانون روزنامه دیگر باند روحانی باند موسوم به اصولگرا را به سخره گرفته و نوشته است: « بشتابید؛ تهیه و تولید کاندیدای ریاست جمهوری فقط و فقط در جمنا – معتبرترین مرکز انتشار و تکثیر ریاست جمهوری با کادر مجرب».