غیظ و سوزش دژخیم صادق لاریجانی از برملا شدن دستور خامنه ای برای بستن پرونده مهره فاسد دفتر خامنه ای

سردژخیم دستگاه قضایی خامنه‌ای، آخوند صادق لاریجانی در واکنش به افشاگریهای مجاهدین در مورد جنایات رژیم، با سوز و گداز گفت: «مدافعان حقوق‌بشری، بسیاری از اطلاعات خود را از (مجاهدین) و عوامل فتنه دریافت می‌کنند».

وی درباره فضیحت فساد در بیت خامنه‌ای و دستور ولی فقیه ارتجاع برای مختومه کردن پرونده شکایت شاکیان خصوصی نیز واکنش نشان داد و گفت: «با طرح مطالب کذب نسبتهای دروغ به رهبری و رئیس قوه قضاییه و نظام قضایی کشور می‌دهند. می‌گویند رئیس قوه قضاییه پرونده را مختومه کرده. طرح چنین ادعاهایی کذب محض است... همگی باید مراقب باشید و بدانید هجمه علیه قوه قضاییه، هجمه ساده‌ای نیست» .
اخوند صادق لاریجانی شاکیان خصوصی این پرونده را تهدید کرد و گفت: «کسانی که از داخل کشور به این قبیل رسانه‌ها کمک می‌کنند باید به‌عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب قرار بگیرند».
در همین حال سعید طوسی مهره فاسدی که از چند دهه پیش با شخص خامنه‌ای در ارتباط بوده و شاکیان از او شکایت کرده اند طی نامه‌یی به ولی فقیه ارتجاع نوشت: رهبرا! دشمنانت، فرصت را غنیمت شمرده تا توطئه های خود را با بهانه قراردادن من، متوجه مقام ولایت سازند! برخلاف فضا سازیهای بدخواهان، نه تنها دستگیر نشده و به زندان نرفته ام بلکه به فعالیتهای های خود در اقصی نقاط ایران و جهان ادامه داده(ام).