وحشت رژیم از فوران خشم مردم نسبت به بحران بیکاری و وضعیت وخیم اقتصادی

جلسه علنی مجلس رژیم روز یکشنبه دوم آبان ماه ۹۵ مملو از ابراز نگرانی و وحشت رژیم از فوران خشم مردم نسبت به  بحران بیکاری و وضعیت وخیم اقتصادی اقشار مختلف بود.

سعیدی عضو مجلس رژیم که سخنانش از رادیو فرهنگ رژیم پخش می شد، گفت: آیا حق داریم ضعف ها، سو استفاده ها و مقوله های مشابه دیگر که موجب نارضایتی مردم شده است را به گردن دیگران بیندازیم؟
من از سمت جوانان فریاد بزنم بیکاری بیکاری بیکاری،  فکری برای اشتغال اشتغال اشتغال. بالاخره اینگونه که نمیشود بماند؛ جوانان ما چگونه زندگی کنند؟ چگونه نشاط اسلامی برای آنها می طلبیم؟ ... آیا خرید هواپیماهای پهن پیکر که فقط سه درصد مردم با آن سرو کار دارند اولویت دارد یا اشتغال و بیکاری جوانان؟
جمالی عضو مجلس رژیم در سخنرانی خود گفت: ... این روزها شاهد استغاثه و خواسته بازنشستگان فرهنگی و تجمع... آنها در مراکز استانها بوده ایم... با قدی خمیده و عصا بدست مشکل بیمه و معیشت دارند، سالمندان و طبقات ضعیف اقتصادی مشکل جدی دارند...
خضری، نیز گفت:‌
بحث بیکاری، غول بیکاری بالای ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی ما را در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی از درد بیکاری به خود می پیچند