علیرضا گلیپور زندانی سیاسی در اعتصاب غذا

علیرضا گلیپور زندانی سیاسی هواداران مجاهدین خلق ایران در اعتراض به عدم ارسال پرونده به اجرای احکام از روز یکشنبه دوم آبان اقدام به اعتصاب غذا کرد.

این زندانی سیاسی در اعتراض به کارشکنی قاضی جنایتکار صلواتی در فرستادن پرونده اش به اجرای احکام ، روند غیرقانونی پرونده و بلاتکلیفی خود دست به اعتصاب غذا زد.
لازم به ذکر است که علیرضا گلیپور در شروع سال جاری توسط قاضی صلواتی به ۳۹ سال و نه ماه و هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم شد. وی اعلام کرد که هیچ اعتراضی به حکم صادره ندارد زیرا دادگاه را قبول ندارد. پرونده وی ریل معمول را طی نکرده و به دیوان عالی کشور فرستاده شد. اخیرا پرونده گلیپور از دیوان عالی بازگشته، اما هنوز به اجرای احکام فرستاده نشده و قاضی صلواتی از این امر ممانعت می کند.
علیرضا گلیپور مبتلا به سرطان غدد لنفاوی، بیماریهای قلبی و تنفسی تاکنون بارها مورد عمل جراحی قرار گرفته است. پزشکی قانونی برای این زندانی سیاسی بیمار دو بار عدم تحمل کیفر صادر کرده است.
علیرضا گلیپور در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۹۱ دستگیر و در فروردین ۹۵ پس از ۴ سال بلاتکلیفی به اتهام هواداری از مجاهدین خلق ایران، افشای پروژه های اتمی و فساد حکومتی توسط قاضی جنایتکار صلواتی محاکمه شد.