مخالفت آخوند گلپایگانی با برگزاری کنسرت در قم

به دنبال مخالفت آخوند علم الهدی در مشهد با برگزاری کنسرت و مخالفت به وزیر ارشاد کابینه آخوند روحانی، صافی گلپایگانی از آخوندهای قم نیز با برگزاری کنسرت در این شهر مخالفت کرد و خواهان برخورد با عوامل برگزاری کنسرت در قم شد.

وی در دیدار صبح پنجشنبه خود با رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر رژیم گفت: حرمت قم باید حفظ شود ونباید در این موضوع سکوت کنید. با مقابله و جلوگیری از این «منکر بزرگ» موجبات «خرسندی امام زمان» را فراهم آورید.
پیش از قم، در مشهد نیز این مخالفت از سوی آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه ای در این شهر مطرح شد و علی جنتی وزیر ارشاد کابینه آخوند روحانی با آن موافقت کرد و گفت: “با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا، اجرای کنسرت‌ها در این شهر مخالفانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی را داشت که ما به نظر ایشان احترام گذاشته و با اینکه این کنسرت‌ها مشکل خاصی نداشت اما از ادامه اجرای آنها در این شهر صرف نظر کردیم».
از سوی دیگر علی مطهری نایب رئیس مجلس ارتجاع با آخوند علم الهدی مخالفت کرد و گفت: «کشور که حکومت فدرالی نیست؛ نباید درباره اجرای کنسرت‌ها در استان‌های مختلف تفاوت قائل شد».
خبرگزاری حکومتی آفتاب - ۸ مهر ۹۵