اذعان پاسدار لاریجانی: رکود در کشور حکم‌فرماست

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع عصر روز پنجشنبه ۳۱ تیر طی سخنانی در جمع اعضای اتاق اصناف رژیم در استان قم به وضعیت وخیم اقتصادی به رغم زهرخوران اتمی اعتراف کرد و گفت: «رکود در کشور حکم‌فرماست».

وی با اعتراف به مناسب نبود فضای کسب کار و بیکاری گفت: «ما با دو نوع تحریم داخلی و خارجی مواجه هستیم که در تحریم‌های درونی بخش‌های اداری کشور باید کمک کنند و در شرایط رکود نباید فشار بیاورند…کشور باید براساس قانون با مالیات اداره شود ولی وقتی آبادانی نیست و رکود در کشور حکم‌فرماست، چرا آن‌قدر مالیات اخذ می‌شود؟ مالیات گرفتن هم حدی دارد».
رئیس مجلس آخوندی به منظور سرپوش گذاشتن بر زهر خوران اتمی و نرمش قهرمانانه ولی فقیه ارتجاع و نیاز رژیم به مذاکره، به یاوه گویی پرداخت و مدعی شد: «اینکه طرف مقابل می‌گوید تحریم‌ها منجر به مذاکرات شد، به‌نوعی لفاظی است آنها وقتی نتوانستند در این مسیر به توفیق برسند راهی جز مذاکره نیافتند و مذاکرات به‌درخواست آنها انجام می‌شد.…«بعد از آنکه غربی‌ها در مسیر اعمال تحریم‌ها به موفقیت نرسیدند راهی را برای مذاکره با جمهوری اسلامی باز کردند …».
پاسدار لاریجانی بار دیگر نسبت به گزارش شش ماهه بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد به شورای امنیت، در مورد برجام به سوز و گداز پرداخت و گفت: «گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل نیز تأییدی بر عملکرد ما است اما وقتی می‌خواست به این موضوع اعتراف کند که ایران دقیقاً به تعهداتش عمل کرده دچار لکنت زبان شد»..
پاسدار لاریجانی همچنین نسبت به برداشتن نشدن کامل تحریم ها به رغم زهر خوران اتمی سوز و گداز کرد و گفت: «درست است که بعد از مذاکرات فروش نفت از ۱ میلیون بشکه به ۲ میلیون رسیده و این کمک به توسعه کشور است اما اصل مسئله برداشتن تحریم‌ها بود که هنوز کامل نشده است.… طرف مقابل بانک‌های درجه ۳ و ۴ خود را برای همکاری با ایران آزاد گذاشته اما بانک‌های اصلی برای همکاری و سرمایه‌گذاری در ایران هراس دارند علاوه بر آن غربی‌ها هر روز شیطنت جدیدی نشان می‌دهند.… تاکنون حدود ۵۲ قطعنامه و طرح ضدایرانی در کنگره آمریکا مطرح شده که ۳ طرح در این میان به نتیجه رسیده است.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم ۳۱ تیر ۹۵