حمله پاسدار جلیلی به باند رفسنجانی – روحانی: آلوده دامن‌ها، یک جناح هستند

پاسدار سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت رژیم روز پنجشنبه ۳۱ تیر، باند رفسنجانی – روحانی را آلوده دامن ها توصیف کرد و با حمله به این باند گفت: «”آلوده دامن‌ها“ هر چقدر هم که اختلاف داشته باشند در نهایت در یک جناح قرار می گیرند، جناح‌های سیاسی قبل از آنکه به فکر غلبه بر رقیب سیاسی خود باشند باید به حذف عناصر آلوده درون خود اقدام کنند».

وی که در جمع عوامل باند موسوم به تحکیم وحدت در دانشگاه ملی تهران، سخنرانی می کرد در ادامه مخاصمات باندی بر سر زهر خوران اتمی گفت: «برخی ادعا می کردند اگر در این باره کمی عقب نشینی می کردیم تحریم ها لغو می شد اما همانها امروز می گویند آنطور که توقع بود امریکا به تعهداتش عمل نکرده است! بر مبنای چه تحلیل و محاسبه ای این توقع از سوی برخی چهره های سیاسی وجود داشته است؟ پس امروز باید این افراد شفاف به مردم بگویند که نگاه ما و توقع ما در این باره اشتباه بوده است».
پاسدار جلیلی با اشاره به اظهارات آخوند روحانی که در توجیه زهر خوران اتمی گفت هم می خواهیم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژها گفت: «برخی دیگر در ابتدا گفتند باید بگونه ای عمل کرد که چرخ کارخانه ها بچرخد، امروز می گویند برجام انجام شد تا چرخ تانک ها نچرخد و جنگ نشود! البته باید همان زمان نیز مشخص می شد که نچرخیدن چرخ برخی کارخانه ها چقدر با چرخش سانتریفیوژهای ما ارتباط داشت اما امروز باید شفاف سازی شود که بعد از برجام، آیا چرخ کارخانه ها بهتر می چرخد یا نه؟».
وی افزود: «سال گذشته برخی افرادی که از برجام دفاع می کردند امروز می‌گویند برجام این ایرادات را هم دارد و اصلا قرار نبوده با توافق هسته‌ای چرخ زندگی مردم بچرخد! در حالی که باید پرسید چه کسی وعده حل مسائل اقتصادی را بواسطه توافق هسته ای مطرح کرد و این توقع را در جامعه و مردم بوجود آورد؟».
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به  فارس - ۳۱ تیر ۹۵