وحشت رژیم آخوندی از گسترش شبکه های اجتماعی

آخوندهای قم نسبت به گسترش شبکه های اجتماعی بخصوص در میان جوانان ابراز نگرانی کرده و خواستار برخورد با آن توسط دستگاه قضاییه رژیم شده اند.

آخوند مصباح یزدی از مهره های باند خامنه ای گفت: «هر روزه صدها سایت و شبکه به شبهه‌پراکنی علیه مسائل دینی می‌پردازند و مطالب کفرآمیز به جوانان ما منتقل می‌کنند … پس باید دائما خطرات فکری را که جوانان ما را تهدید می ‌کند، رصد کنیم و یا لااقل با گفت‌وگوی صمیمانه با آنها متوجه سؤوالات ذهنی آنها بشویم و یا پاسخ‌های قانع‌کننده برای جوان تهیه کنیم».
همچنین آخوند مکارم شیرازی با نگرانی از گسترش شبکه های اجتماعی مدعی شد: «از مسائل مهم در دانشگاه‌ها، جلوگیری از گسترش فضاهای مجازی ناسالم است چرا که فضاهای مجازی ۹۰ درصد فضای مجازی دنیا را به لجن‌زار تبدیل می‌کند و باید برنامه‌ای برای این موضوع اندیشید».
وی همچنین روز سه چهارشنبه پنجم خرداد مدعی شد: «برنامه‌های تبلیغاتی باید قوی باشد، الان برنامه‌های شوم شبکه‌های فاسد و گمراه‌کننده غوغا می‌کند. اکثر شبکه‌های اجتماعی غربی لجن‌زار است و دنیا را آلوده کرده است».
این آخوند اوایل اردیبهشت سال جاری نیز گفته بود «اطلاعاتی که در زمینه فضاهای مجازی به ما می‌رسد وحشتناک است و مسئولان قضایی و دادستان‌ها باید به این شرایط بد فضای مجازی توجه داشته باشند».
خبرگزاری بسیج - ۷ خرداد ۹۵