دژخیمان خامنه ای یک زن را در ملآ عام در گلپایگان شلاق زدند

دژخیمان خامنه ای امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت در یک اقدام زن ستیزانه و ضدانسانی یک زن را در ملأ عام در شهر گلپایگان شلاق زدند.

وی که «س-ت» معرفی شده همچنین به ۱۵ سال زندان محکوم شده است.
رژیم ضدبشری آخوندی طی روزهای اخیر در وحشت از خیزشهای اجتماعی، موجی از اقدامات سرکوبگرانه از جمله اعدام و سرکوب زنان و شلاق در ملأ عام را شدت بخشیده است.

آخرین اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران:
ایران: ۱۷اعدام در چهار روز شامل دست کم سه جوان زندانی
رژیم ضدبشری آخوندی ۱۷زندانی را در فاصله روزهای ۴ تا ۸ اردیبهشت (۲۳ تا ۲۷ آوریل) به دار آویخت. در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت(۲۷ آوریل) 6زندانی به طور جمعی در زندان قزلحصار به دار آویخته شدند. یکی از این زندانیان بنام میلاد مستخدم برای هفتمین بار به پای چوبه دار برده شده بود. این یک شیوه شناخته شده دژخیمان برای شکنجه روانی زندانیان است.
روز 7اردیبهشت سه جوان ۲۲ تا ۳۰ساله در زندان مرکزی زاهدان و یک زندانی در زندان قزوین اعدام شدند. دوزندانی دیگر در ۵اردیبهشت در زندان ساری به دار آویخته شدند. پنج زندانی نیز در ۴ اردیبهشت بصورت جمعی در زندان مرکزی زاهدان حلق آویز شدند.
بدین ترتیب شمار اعدامها از ابتدای آوریل به ۵۲تن می رسد. هدف از این اعدامهای خودسرانه و جمعی تشدید فضای رعب و وحشت و جلوگیری از بروز انفجاری نارضایتی و انزجار مردم به ویژه جوانان از رژیم آخوندی است.
این اعدامها که همزمان و بعد از سفر نخست وزیر ایتالیا و نماینده عالی اتحادیه اروپا به تهران صورت گرفته نشان میدهد دیدار مقامات اروپایی از تهران نه تنها باعث بهبود حقوق بشر نشده بلکه این رژیم را در نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق بشر تشجیع کرده است. مراودات اقتصادی و سیاسی با این رژیم هیچ مشروعیتی ندارد و باید به بهبود حقوق بشر و بخصوص توقف اعدامها مشروط شود.
مقاومت ایران از عموم مردم به ویژه جوانان دلیر ایران می خواهد در مقابل جنایات و اعدام های جمعی و روزمره این رژیم بپاخاسته و به همبستگی و همدردی با خانواده اعدام شدگان و زندانیان بپردازند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۷ آوریل ۲۰۱۶)