بحران نمایش انتخابات برسر حذف حسن خمینی و حملات باند خامنه ای به رفسنجانی

بحران نمایش انتخابات برسر حذف حسن خمینی و حملات باند خامنه ای به رفسنجانی به خاطر حمایت از وی و زیر سؤال بردن شورای نگهبان، ادامه دارد.

آخوند علم‌الهدی، امام جمعه خامنه‌ای در مشهد با حمله به باند رفسنجانی گفت: (آنها) صلاحیت فقهای شورای نگهبان را زیر سئوال می برند و دم از امام می زنند... توهین و اهانت در این حد و درجه؟. دشمن می‌بیند به دست وابستگان به نظام راه نفوذش باز شده است و به دنبال فتح مجلس در انتخابات آینده است. (انتخاب 16/11/94)

آخوند سعیدی، امام جمعه خامنه‌ای در قم نیز با حمایت از شورای نگبهان رژیم گفت: فعالان فضای مجازی با ایجاد تشنج به اسم دفاع از ولایت برای فرستادن کسی به مجلس خود را جهنمی نکنند چون تنها کسی که از این امر سود می‌برد دشمن است. (فارس 16/11/94)

آخوند محمد یزدی، رئیس مجلس خبرگان ارتجاع با حمله تلویحی به رفسنجانی و حسن خمینی گفت: این مجلس خبرگان جای جوان گرایی و سیاسی کاری نیست. جای پیرمردهایی که نمی توانند کاری بکنند نیست. (انتخاب 15/11/94)

آخوند مصباح یزدی عضو خبرگان ارتجاع با حمله به باند رفسنجانی گفت: امروز عده‌ای همه هم و غمشان رابطه با آمریکاست و اصلا به مساله نفوذ دشمنان در کشور توجه ندارند... نفوذی‌ها آینده انقلاب اسلامی را بر باد می‌دهند. (انتخاب 15/11/94)

آخوند حسن ممدوحی عضو خبرگان ارتجاع هشدار داد:”امیدواریم (رفسنجانی) با سخنان خود باعث ایجاد فتنه جدیدی در کشور نشود... متأسفانه در شرایطی که نظام نیاز به آرامش دارد ما چنین سخنانی را می‌شنویم. (تسنیم 15/11/94)

پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی با وحشت از پیامدهای جنگ در رأس رژیم گفت: آنهایی که آن طرف مرز هستند می آیند و از بی ثباتی سوء استفاده می کنند... .جوانان مراقب باشند فریب تبلیغات دشمنان را نخورند زیرا آنان می خواهند جوانان را به پیشرفت ها بی اعتنا و درباره عقب ماندگی ها فریب دهند“.(خبرگزاری صدا و سیما 15/11/94)