جنگ هژمونی- هندسه نظام!

در حالیکه تنها چند هفته به برگزاری نمایش انتخابات دو مجلس حکومتی باقی مانده است، شواهد و ظواهر تماما سخن از آن دارند که برخلاف خواسته ولی فقیه زهر خورده، مبنی بر انجام انتخاباتی آرام و بدون دغدغه، هر روز جنگ گرگ ها در درون نظام آخوندی ابعاد تازه ای بخود می گیرد.

تازه ترین نمونه آن سخنان اخیر رفسنجانی علیه شخص و مقام خامنه ای و متعاقب آن حملات سازمانداده شده از سوی باند ولی فقیه است. رفسنجانی که اکنون بی محابا از هر فرصتی علیه جایگاه ولی فقیه دست به افشاگری و سخنرانی میزند، از جمله گفت: “هیچ‌کس از مادر رئیس و مرئوس متولد نشده است و این مردمند که کسانی را برای اداره‌ امور به‌عنوان حاکم خویش انتخاب می‌نمایند.
انسانها که محصول یک کارخانه نیستند تا مثل هم فکر کنند، بلکه با سلیقه‌های مختلف، افکار جمعی را شکل می‌دهند و در حکومتها نیز رأی اکثریت ملاک می‌باشد«.( سایت حکومتی عصر ایران 15 بهمن 1394)

به یقین بیان چنین مواضعی، آنهم علیه شخص ولی فقیه و سیاست های حذف فله ای از سوی طیولی همچون شورای نگبهان، نشان از این واقعیت دارد که وضعیت جبهه خامنه ای در دوران پسا زهر خوران بسیار خراب تر آنی است که تصورش را می توان کرد.
رفسنجانی بخوبی این بحران را دریافت کرده و اکنون با تمام قوا برای سهم خواهی هرچه بیشتر در ساختار نظام آخودی قدم بر می دارد. در این راستا وی اهرم هایی همچون آخوند های دانه درشت قم و بخشی از حوزه علمیه را در جیب دارد که جملگی طی ماه های اخیر “عمود خیمه نظام « آخوندی را بکرات زیر سوال برده اند.
در پاسخ به این حملات باند خامنه ای – به یقین بدستور بیت ولی فقیه- دست به ضد حمله زده است. ارگان هایی همچون شورای امنیت ملی، قوه قضائیه، مجلس، آخونند های ریز و درشت حکومتی، نمایشات نماز جمعه و همچنین فرماندهان سپاه پاسداران و اوباش بسیجی، کمتر روزی است که باند رفسنجانی – روحانی را آماج حملات خود قرار ندهند.
بحران در راس نظام آخوندی بحدی است که برای نمونه خامنه ای نخستین بار شخصا پا به میدان نهاد و درتازه ترین سخنانی ضمن حمله به رفسنجانی، از جمله گفت: “از همان ابتدا، برخی تفکر انقلابی را قبول نداشتند و برخی هم با این‌که در داخل نظام بودند اما اعتقادی به مبارزه با استکبار نداشتند که باید در مقابل این جریان ایستاد«.
وی در ادامه ( سایت اوباش بسیجی 14 بهمن 1394) به طرح مهندسی انتخابات و در کلیت آن “هندسه نظام « آخوندی اینگونه اعتراف کرد: “بانی انقلاب اینهاست، مسأله مردم، مسأله استقلال کشور، مسأله تدین، مسأله پایبندی به مبنای اسلامی، مسأله مبارزه با استکبار و مبارزه با زورگویی، مسأله فلسطین، این مسائلی که زیاد تکرار شده. مسأله معیشت مردم، مسأله مستضعفین، رفع فقر این حرفهای اینجوری، مسائل اینجوری اینها ستونهای انقلابه، یک نوع خطوط اصلی ترسیم‌کننده انقلابه، هندسه انقلاب رو با ترتیب این خطوط می توانید شما به‌دست بیاورید، حالا اگر کسی آمد فرض کنید، بر خلاف یکی از این خطوط حرف زد خوب این هندسه رو یا نمی فهمه یا تعمدا عوض می‌کنه این رو».

بهرحال سخنان خامنه ای زهر خورده در جوهر خود اعتراف به وجود شکاف عمیق در حاکمیتی تمامیت خواه و سرکوبگری است که بالاخره در این سخنان مشخص نکرد، منظور دیکتاتور از «هندسه نظام», کدام نوع از مشتقات آن می باشد. زیرا علم هندسه به شقوقی مانند “هندسه مسطح، فضایی، خطی و پویا« تقسیم می شود.