علی مطهری: فکر می‌کنند هر کاری باید نظر ولی فقیه باشد

علی مطهری عضو مجلس ارتجاع که در یک میز گرد تحت عنوان «مجلس، انتخابات، خمینی» شرکت کرده بود، زیراب ولی فقیه یک شبه ارتجاع را زد و گفت: «من بعضی جاها هم گفتم که ای کاش امام چند سال بعد از جنگ هم بودند و رهبری ایشان را در حالت عادی هم می‌دیدیم شاید برای امروز ما خیلی بهتر بود».

وی همچنین دخالت ولی فقیه ارتجاع در مجلس رژیم را زیر ضرب برد و گفت: «یکی هم نوع برداشت از ولایت فقیه است که به نظرم در خیلی از اصولگراها این مشکل وجود دارد که فکر می‌کنند هر کاری انسان می‌کند اول باید نظر ولی فقیه را بگیرند. لذا قدرت ابداع و ابتکار در اینها وجود ندارد، خیلی طرح‌ها بوده در مجلس مطرح شده و تا یک جاهای خوبی هم پیش می‌رود و چند وقت روی آن کار می‌شود و بعد در کمیسیون می‌آید، یک کسی می‌گوید ما دیروز با رهبری ملاقات داشتیم که آقا مخالف با این طرح بودند، آن طرح بایگانی می‌شود و در آرشیو قرار می‌گیرد».

عضو مجلس ارتجاع از تهران به اقدامات سرکوبگرانه دستگاه قضاییه رژیم که تحت نظارت ولی فقیه ارتجاع است نیز اعتراف کرد و گفت: «الآن ما یک خطوط قرمز مصنوعی در مجلس داریم، مسائل مرتبط به قوه قضائیه اساساً در مجلس قابل طرح نیست، … هر سؤالی که بپرسید در ارتباط با قوه قضائیه بایگانی می‌شود و به هیچ وجه مطرح نمی شود … لذا هر کاری می‌خواهند می‌کنند، روزنامه می‌بندند، بازداشت می‌کنند و مجلس ساکت است و کسی هم نمی‌تواند جلویشان عرض اندام کند»...

علی مطهری به گوشه یی از چپاول و دزدی ولی فقیه ارتجاع اعتراف کرد و گفت: «یا درباره مسائل مرتبط به زیر مجموعه رهبری … فلان نهاد مربوط به رهبری مالیات نمی‌دهد، هر کسی که درآمدی دارد باید مالیات بپردازد، مجلس هم جرأت ورود ندارد، اینها نقص‌هایی است که وجود دارد».

سایت حکومتی بولتن نیوز- ۸ آذر ۹۴