بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج بمناسبت روز جهانی کارگر

11 اردیبهشت روز بزرگداشت خیزش کارگری برای احقاق حقوق اولیه شان می باشد . آن روز کارگران برای تحقق مطالبات عدالتخواهانه به پا خواستند و شهید دادند . خیزش آن روز آنها نتیجه داد .
امروز در کلیه کشورهای توسعه یافته حتی در کشورهای در حال توسعه عدالت و آزادیهای اجتماعی حقوق شهروندی کار برای همه ،تنظیم اوقات فراغت ،بیمهای اجتماعی ،بیکاری جزء لاینفک زندگی اجتماعی و حقوق اولیه آنها است.

مبارزات کارگران عدالت خواه و زحمت کش کشور ما برای کسب عدالت ،آزادی ،حق انتخاب شغل ،تشکیل صنوف اتحادیه و سندیکاهای کارگری و محدودیت ساعت کاری یک وعده کار برای همه که بتوانند زندگی روزمره خود و خانواده را بچرخانند سالهاس در برابر مستبدهای حاکم در کشورمان ادامه دارد.
تاکنون تنها پاسخی که رژیم های حاکم به این خواسته های بر حق ملت ما داده اند سرکوب بوده است و شاهد آن زندانی شدن منصور اسالو رئیس سندیکای کارگری شرکت واحد است که در زندانها دست از سر او برنداشته و هر روز او را به جایی منتقل می کنند.
ما این روز بزرگ را به تمامی کارگران جهان بویژه کارگران ایران وسندیکای شرکت واحد به رهبری منصور اسالو تبریک می گوییم و امیدوارم که با تلاش پیگیر مردم ایران روزی ما هم به آزادیهای سیاسی ،اجتماعی دست یابیم و از عموم ملت ایران برای حمایت از کارگران در روز جهانی کارگر 11 اردیبهشت ماه در تهران و شهرستانها به خیابانها آمده و اعتراضات گسترده خود را به بی عدالتی ،فقر،اخراجهای گسترده و سلب حقوق اولیه کارگران ایران ابراز دارند 
بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج
2 اردیبهشت 1389