مردم در مقابله با رژیم زباله ها را جلوی خانه ها گذاشتند تا برای آتش زدن استفاده شود

شهرداری منطقه 19 تهران ( منطقه قلعه مرغی- عبدل آباد- صالح آباد- خانی آباد نو- شهرک شریعتی- جوادیه و ...) گزارش زیر را از فضای این منطقه و اقدامات رژیم برای مقابله با چهارشنبه سوری داده است:
 دستور العمل سپاه, بسیج و نیروی انتظامی به خدمات شهری این است که ماشین های اسقاطی, سطلهای زباله و مخازن و ... (هرچه قابل آتش زدن است) سریعا از منطقه جمع آوری و خارج شود.

 با اقداماتی که انجام شده و میشود, شهر الان یک حالت جنگی پیدا کرد که مردم متوجه آن هستند و همین وضعیت خودش تحریک کننده مردم شده است.
مردم در مقابله با جمع آوری سطل های زباله که خدمات شهری انجام داده است, از امروز صبح مردم اشغالهای خودشان را در کنار منازل خود میریزند که عصر جوانهای محله آنها را آتش بزنند.
یکی از مسئولین خدمات شهری میگوید: جوانها در امروز آتشی می خواهند که زیاد باشه و از روی آن بپرند. الان جلوی این جوانها را نمی شود گرفت. دختر و پسر سوار موتور می شوند و در اتوبان همت یا خاوران میروند و نارنجک های 30-20 هزار تومانی می خرند و پرت میکنند که میگویند یک ساختمان را پائین می آورد.
در منطقه 19 حدود 1000 تا 1500 مخزن چوبی را باید جمع آوری کرد که برای هرکدام باید یک وانت گرفت که هم اینکار زمان میبرد و هم اینکه در اثر این انتقال با وانت به چرخهای این مخازن خراب میشود. در منطقه دیگر سطلهای زباله پلاستیکی را جمع آوری کردند و فقط سطلهای زباله فلزی باقی مانده است که آنها را هم باید خالی کنیم.
آتش نشانی برخی از مناطق از حضور کارتونهای چوبی اظهار نگرانی کرده و مطرح نموده اند که حضور این اقلام در کنار خیابان باعث خطر برای ما خواهد شد.