کابوس خلیفه ارتجاع از خطر مجاهدین

زوزه های وحشت پاسداران نظام از دشمن اصلی تحمیل کننده شقه های بزرگ رژیم  ولایت فقیه از مقطع قیام30خرداد60 تا قیامهای 88و 89 و بحرانهای مرگبارکنونی رژیم در مرحله سرنگونی

خبرگزاری سپاه پاسداران 28دی93: «شجونی عضو جامعه روحانیت‌مبارز:.... مجاهدین  در کشور ما 17000نفر را به‌شهادت رساندند ولی آمریکا به راحتی آنها را از لسیت تروریستها خارج می‌کند و می گوید اینها تروریست نیستند. مثل این‌که کسی بخواهد من شجونی را از لیست واعظان خارج کند.
به همین آسانی آمریکا که خود را کدخدای جهان می‌داند؛ دروغ میگوید و مجاهدین را از لیست تروریستها خارج می‌کند ونام آن را حقوق‌بشر می‌گذارد! ... فقط یاد گرفته‌اند تا از ما آخوندها ایراد بگیرند و مدام با پتک حقوق‌بشری وامثالهم بر سر ما بکوبند ....»

سایت حکومتی سیاست روز28دی93
در عصر حاضر به‌خصوص بعد از پیروزی انقلاب شاهد نفوذ مجاهدین در کنار شخصیتهای سیاسی و روحانی بودیم، اولین قربانی منافقین، رئیس‌جمهور وقت بود که در نهایت توانستند او را مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهند و باعث برکناری وی توسط مجلس و فرار او به خارج از کشور گردند.
قربانی دیگر مجاهدین زیرک، آیت‌الله منتظری بود آنان توانستند ایشان را در مقابل امام راحل قرار دهند که منجر به برکناری ایشان از پست قائم‌مقامی رهبری گردید.
در وقایع سالهای ۷۸ و ۸۸ هم، دشمنان خارجی با همکاری عوامل داخلی خویش که افراد پشت‌پرده زیرکی بودند آن آشوب‌ها را به راه انداختند و توانستند افراد ساده‌لوح ‌اما جاه‌طلب را که عمری را برای انقلاب خدمت کردند در مقابل نظام قرار دهند.