اعتراف صریح مالکی به قتل عام در اشرف و دستورات خلیفه ارتجاع در تهران به مالکی

شورای ملی مقاومت ایران کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
اعتراف صریح مالکی به قتل عام در اشرف و دستورات خلیفه ارتجاع در تهران به مالکی 2 دی 92 (سه روز قبل از حمله موشکی به لیبرتی)
اطلاع مشکوک خامنه ای  از اعلان ”دولت اسلامی در عراق و شام“ از 6 ماه پیش

«آقای مالکی تأکید کرد عراق در مورد اخراج سازمان خلق ازعراق التزام دارد و تأکید کرد عملیات حمله به قرارگاه اشرف اطلاعات زیادی برای ما بهمراه آورد که برای هر دو کشور مهم است»

 «آقای خامنه ای تاکید کرد بر حکومت عراق است که از دست سازمان تروریست خلق خلاص شود  و برای طرد آن ازعراق عجله کند تا در عراق به مسئله بزرگی تبدیل نشود و ماندن بیشتر این سازمان در عراق بر روی حکومت عراق تاثیر خواهد گذاشت»
«آقای خامنه ای گفت عراق باید با تروریسم در الانبار بجنگد و آن میادینی را که برای جنگ با شیعه فراخوان میدهند تا صفوف عراقیان را شقه کنند، تخلیه کند... تشکیلات القاعده و تشکیلات دولت اسلامی در عراق و شام یک دولت اعلان خواهند کرد و جنگ را به بغداد و استانهای مجاور خواهند کشاند »

«آقای مالکی ایران را عمق استراتژی عراق و مرکز حفاظت دولت شیعه عراق بحساب آورد...وی گفت عراق یک نیروی مدافع برای دولت سوریه ... بوده و خواهد بود و همچنان دولت سوریه را با اطلاعات و تجارب فنی و رزمی و استراتژیک پشتیبانی میکند»


« آقای خامنه ای گفت ما پشتیبان آقای مالکی و حکومتش هستیم و تا اعلان پیروزی در انتخابات و بدست آوردن دوره سوم ولایت  در عراق به منظور ادامه پروژه استراتژیک مورد توافق، با شما ایستاده ایم»
 
جمهوری عراق                                                                                                 دوشنبه ساعت 9:30 صبح
دبیرخانه شورای وزیران                                                                                                یادداشت داخلی
                                            تاریخ: 23/12/2013
ملاقات ویژه با آقای خامنه ای/ ایران
ملاقات با آقای خامنه ای در مقرش انجام شد:
1ـ آقای مالکی به خاطر پیروزیهایی که برای جمهوری اسلامی در مورد برنامه های اتمی محقق شده است به آقای خامنه ای تبریک گفت و آنرا پیروزی برای شیعیان و تمامی مردم مظلوم ، بلکه پیروزی برای امام حجت منتظر (ع) بشمار آورد و گفت این گام مهمی به جلو وشکستن شوکت استعمار و دشمن صهیونیست و استکبار جهانی است.
2ـ آقای مالکی به خامنه ای به خاطر موفقیت انتخابات در ایران وپیروزی دکتر روحانی در این انتخابات تبریک گفت.
3ـ آقای خامنه ای تاکید کرد پیروزی در انتخابات جز پیروزی دمکراسی اسلامی نیست که در ایران محقق شده است و امتداد سیاست دمکراتیک در ایران می باشد و پیروزی آقای روحانی باعث تغییر وضعیت کنونی با کشورهای اروپایی و آمریکا و تمایل برای کار با جمهوری اسلامی شده است.
4ـ آقای مالکی گفت که ملاقات وی با آقای خامنه ای ملاقات بسیار مهمی است و کلید حل قضایای سخت پیشین و قضایایی است که در عراق و کشورهای منطقه واقع می شود (منظور سوریه است).  
5ـ آقای مالکی جریان دیدارهایش در آمریکا را شرح داد و آنچه که با اعضای دولت آمریکا و کنگره صحبت شده بود و ملاقات اخیرش با اوباما را به اطلاع ایشان رساند.
6ـ آقای خامنه ای  تاکید کرد آمریکا به هیچ کس وفادار نیست مگر اینکه استفاده مشخصی در آن ببیند یا این که او را به خدمت خود بگیرد.  
7ـ آقای مالکی حوادث امنیتی که در عراق روی میدهد و پروسه انتخابات را شرح داد. همچنین آقای مالکی بر روی اشتیاق عراق برای تقویت روابط بین دو کشور از طریق معاهدات نظامی وامنیتی و اطلاعاتی و توافقات بازرگانی و اقتصادی و تبادل اطلاعات تاکید کرد.
آقای مالکی ایران را عمق استراتژی عراق و مرکز حفاظت دولت شیعه عراق بحساب آورد.
9ـ آقای خامنه ای تاکید کرد ایران آماده پشتیبانی از عراق به لحاظ نظامی و اقتصادی و بازرگانی است تا به پیشرفت عراق کمک کند و میتوان از تجارب علمی و فنی ایران نیز استفاده کرد زیرا عراق عمق استراتژیک ایران در منطقه خاور میانه در دولتهای عربی بویژه بعد از گرفتن رژیم سوریه است.
10ـ آقای مالکی گفت عراق یک نیروی مدافع برای دولت سوریه و یک نیروی پشتیبان و کمک کننده برای مردم سوریه در مبارزه اش بر علیه تروریسم و تکفیریها که میخواهند مقاومت شیعه و هر دولت شیعه در منطقه را نابود کنند، بوده و خواهد بود... عراق همچنان دولت سوریه را با اطلاعات و تجارب فنی و رزمی و استراتژیک پشتیبانی میکند.
11ـ آقای خامنه ای تأکید کرد پیروزی های دولت سوریه در از بین بردن تروریسم هم پشتیبانی برای دولت عراق و هم پشتیبانی برای دولت ایران در منهدم کردن گروه های تکفیری کینه توز میباشد. وی همچنین تأکید کرد ما پشتیبان آقای مالکی و حکومتش هستیم و تا اعلان پیروزی در انتخابات و بدست آوردن دوره سوم ولایت [نخست وزیری] در عراق به منظور ادامه پروژه استراتژیک مورد توافق، با شما ایستاده ایم.
12ـ آقای مالکی آنچه در عراق میگذرد و حملات مکرری که توسط تشکیلات القاعده در انبار و صحنه های آن میگذرد را تشریح کرد وگفت که ما از شما میخواهیم که به ما برای از بین بردن گروه های تروریست در عراق کمک کنید خواه این کمک ها نظامی یا نیرویی و یا اطلاعاتی باشد.
13ـ آقای خامنه ای تأکید کرد ایران آماده است و به طورکامل با عراق بر علیه تروریسم میایستد. اما ایران الآن نمیتواند کمک نیرویی بفرستد تا اینکه نگویند ایران یک حرکت طایفه گرایانه انجام داده است. بنا براین حکومت ایران از اینکه به عراق با شماری از ارتش [ایران] کمک کند عذر میخواهد  اما ما میتوانیم به شما کمک اطلاعاتی کرده و سلاحهای پیشرفته به شما بدهیم.
14ـ آقای خامنه ای تأکید کرد عراق باید با تروریسم در الانبار بجنگد و آن میدان هایی را که برای جنگ با شیعه فراخوان میدهند تا صفوف عراقیان را شقه کنند، تخلیه کند (به دولت برای جنگ با القاعده چراغ سبز داد) و طبق اطلاعات رسیده به اطلاعات نظامی ایران تشکیلات القاعده و تشکیلات دولت اسلامی در عراق و شام یک دولت اعلان خواهند کرد و جنگ را به بغداد و استانهای مجاور خواهند کشاند و مهمترین آنها شهر مقدس کربلا است. بنا بر این دولت عراق باید بداند که چه چیزی له و علیه آن اتفاق خواهد افتاد و باید این میدانها و لانه ها را مورد تهاجم قرار داده و آنها را از بین ببرد وشرایط به نفع دولت عراق است.
15ـ آقای مالکی گفت ماهم همین فکر را میکردیم و صحبتهای شما جز بر اطمینان ما نمی‌افزاید و اگر خدای نکرده چیز بدی اتفاق بیافتد شما از ما پشتیبانی میکنید. کار ما در سوریه نتایج مثبتی برای دولت سوریه داشته و خار و خنجری در پهلوی رژیم سعودی و قطر است.
16ـ آقای خامنه ای تاکید کرد بر حکومت عراق است که از دست سازمان تروریست خلق خلاص شود  و برای طرد آن ازعراق عجله کند تا در عراق به مسئله بزرگی تبدیل نشود و ماندن بیشتر این سازمان در عراق بر روی حکومت عراق تاثیر خواهد گذاشت.

17ـآقای مالکی تأکید کرد عراق در مورد اخراج سازمان خلق ازعراق التزام دارد و تأکید کرد عملیات حمله به قرارگاه اشرف اطلاعات زیادی برای ما بهمراه آورد که برای هر دو کشور مهم است.
18ـ در مورد بستن توافقات امنیتی و توافقنامه امنیتی استراتژیکی بین ایران و عراق گفتگو شد.
پایان ملاقات

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
30مهر 93 (22 اکتبر2014)