افشای سند مشروط کردن لغو بر چسب تروریستی به ترک اشرف به درخواست رژیم ایران از امریکا از طریق مالکی

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در روز 5 مرداد 1391 فاش کرده بود: «طبق اطلاعات و اسنادی که مقاومت ایران .... از داخل رژیم ایران به‌دست آورده است، مرتبط ساختن لغو نامگذاری تروریستی با بستن اشرف به طور مشخص درخواست رژیم ملایان از آمریکا از طریق مالکی است».

همچنانکه در بیانیه سالیانه شورا در مرداد 93 بار دیگر تصریح شده است: «گزارشهای حکومت عراق معمولاً از چندین طریق برای رژیم ارسال می شود: سلیمانی سرکردة نیروی قدس، پاسدار دانایی فر سفیر رژیم در بغداد، دفتر خامنه‌ای در تهران».
در یادداشت داخلی دبیرخانه شورای وزیران مالکی در گزارش ملاقات او با مشاور امنیتی معاون رئیس جمهور آمریکا در 25خرداد91 آمده است:
«1- جناب نخست وزیر باید مسئله عراق را حل کرده و اصلاحاتی را که در آخرین نشست ائتلاف ملی روی آن تاکید کرد اجرا کند و وعده هایی را که در برابر منتفی کردن مسئله سلب اعتماد از مالکی داده بود، عملی سازد.
2- آمریکا از روش کار آقای مالکی برای حل مشکلات موجود ناراحت است. علت این مسئله ادامه مخالفت با فعالیتهای شرکتهای نفتی آمریکایی که در کردستان کار میکنند در سایر نقاط عراق میباشد.
تکروی در قدرت توسط دولت قانون و این به معنای این است که بر اساس نظر آمریکا دمکراسی در عراق شکست خورده است.
3- به آقای مالکی گفته شد که معامله هواپیماهای اف 16 فقط معلق شده است و منتفی نشده است.
4- از طرف عراق تاکید شد مسئله برداشتن اسم سازمان منافقین از لیست تروریستی به انتقال آنها به لیبرتی ربط داده شود.
”طرف عراقی این را به عنوان اهرمی برای ترک داوطلبانه اشرف میبیند.“
5- معاون [مشاور] بایدن قاطعانه بر رد بکارگیری نیرو برای اخراج منافقین تاکید کرد.
6- عراق گفت که ”صبر هم حدی دارد“. اگر منافقین بخواهند وقت کشی کنند ما انتخابی بجز بکارگیری زور نداریم. زیرا صاحبان زمین [در اشرف] پیگیری زمینهای خود را میکنند.
7- عراق بر تقلیل پرداخت ما به ازا [اموال مجاهدین در اشرف] با حجم وسایلی که با منافقین به لیبرتی منتقل میشود تاکید کرد».

این سند که کلمات و فرهنگ حکومت آخوندی در آن موج می زند و به هر دادگاه بین المللی قابل ارائه است به روشنی نشان می دهد بی خانمان کردن اجباری ساکنان اشرف در نقض آشکار قوانین بین المللی صورت گرفته و سازمان ملل در برابر آن سکوت پیشه کرده است.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
19مهر1393 (11 اکتبر2014)