حرکتها ی اعتراضی در شهرهای میهن

تهران: به گزارش دریافتی از تهران روز شنبه 16فروردین، جمعی از کارگران صندوق نسوز خرم در اعتراض به عدم دریافت مطالبات معوقه خود و سر دوانده شدن بین ارگانهای مختلف دولتی، در مقابل دادگاه وحیدیه که محل پرونده و شکایت این کارگران معترض میباشد تجمع کردند.

اصفهان: روز سه شنبه 19 فروردین بیش از هزار نفر از مردم شهر اصفهان در مقابل فروشگاه رفاه در شهر اصفهان تجمع کردند و شعار میدادند « روحانی دروغگو یارانه و کالات کو».
اهواز: بر اساس گزارشی از اهوازجوانان انقلابی روز چهارشنبه 20فروردین ماه در منطقه کورش اهواز اقدام به نوشتن شعار کارگران در بند را آزاد کنید کرده و ضمن گرفتن فیلمی از آن به سلامت به محل خود بازگشتند.
اهواز: بر اساس گزارشی از اهوازجوانان انقلابی روزچهارشنبه 20فروردین ماه در بهزاد شهر اهواز اقدام به نوشتن شعار کارگر پیروز است دیکتاتور نابود است کرده و ضمن گرفتن فیلمی از آن به سلامت به محل خود بازگشتند.
تهران: دوشنبه 18 فروردین مراسمی درخانه سینما که ازعده ای ازهنرمندان وسینماگران دعوت شده بود درجریان بود اما این جلسه که برای رفع و رجوع مشکلات و معضلات بود عملاً  تبدیل به محل ابراز اعتراض سینماگران و بازیگران و هنرمندان سینما شد.
تکاب: روز دوشنبه کارگران اخراجی معدن طلای زره شوران تکاب در اعتراض به تصمیم کارفرمایان مبنی بر اخراج آنان، راه اصلی این معدن را مسدود نمودند.
اصفهان: روز 19فروردین کارگران شرکت پلی اکریل در ادامه اعتراضات صنفی خود که یکی از این خواسته ها محقق شد ان هم شورای کار شرکت بود، با شنیدن این خبر که مهره مزدور رژیم درسمت قائم مقام کارخانه به نام صادقیان وارد شرکت شده ودر محل کارش است درمقابل قسمت اداری تجمع کردند و با شعار: ”این حرف حرف آخره، صادقیان باید بره“ وارد قسمت اداری شدند و در مقابل دفتر مدیر عامل خواسته های صنفی خود و خروج مزدور رژیم  از شرکت را خواستار شدند.
اصفهان: بنا به گزارش دریافتی روز سه شنبه 19فروردین جمعی از دانشجویان دانشگاه مهاجر اصفهان نسبت به کیفیت غذای ارائه شده در سلف سرویس دانشگاه تجمع اعتراضی برپا کردند.
شهرکرد: بنا به گزارش دریافتی دوشنبه19فروردین جمعی از باغداران شهر سامان به دنبال تملک صدها هکتار زمین کشاورزی و باغات شهر سامان توسط سپاه سرکوب، در مقابل استانداری تجمع اعتراضی برپا کردند.
تهران: روز چهارشنبه 20فروردین تعدادی از کارگران اخراجی شرکت پونل در اعتراض به اخراج از کار برای پیگیری و دریافت مطالبات خود از طرف شرکت در مقابل فرمانداری پاکدشت دست به تجمع اعتراضی زدند.