گزارش تلویزیون فاکس نیوز درباره نقش ابوطالبی درترور نقدی

تلویزیون فاکس نیوز: یک دیپلمات که به گروگانگیری متهم شده بود هم اکنون به دست داشتن در قتل های سیاسی نیز متهم شده است.

بنا بر ادعاهای اعلام شده شخصی که به عنوان سفیر رژیم ایران در سازمان ملل در نیویورک انتخاب شده است در قتل یکی از مخالفان رژیم ایران در ایتالیا دست داشته است. وی شخص دست راستی در عکسی است که هم اکنون بر روی صفحه تلویزیون خود میبینید. در همین رابطه ما هم اکنون با خبر شدیم که کنگره قرار است از ورود وی بدلیل شرکت در گروگانگیری در سفارت آمریکا در سال ۱۹۷۹ممانعت نماید. برای توضیحات بیشتر در رابطه با این خبر اریک شان از نیویورک برایمان توضیح میدهد: اریک،
سلام گرک، نگرانی های جدیدی در رابطه با مردی که رژیم ایران میخواهد به کشورمان بفرستد بوجود آمده است.
سفیر جدید رژیم ایران به سازمان ملل اکنون به سازماندهی اجرای قتل سیاسی یکی از مخالفان ایرانی در سال ۱۹۹۳ نیز متهم شده است. قتلی که هرگز وی بخاطر آن مورد اتهام قرار نگرفت. مسئولان اپوزیسیون ایران با استناد به مدارک پلیس و دادگاه ایتالیا اظهار میدارند که حمید ابوطالبی قتل محمد حسین نقدی ۴۳ ساله را برنامه ریزی کرده است. نقدی که هم اکنون عکس وی را مشاهده می کنید از مقامات سابق ایران است که دهه‌ها قبل در ایتالیا به اپوزیسیون پیوست. نقدی توسط موتور سواران در رم هنگامی که به محل کار خود در دفتر شورای ملی مقاومت ایران تردد میکرد بقتل رسید. در مصاحبه ای که در سال ۲۰۰۳ با  پلیس ایتالیا، توسط یکی از بریدگان رژیم که برای وزارت اطلاعات رژیم ایران کار میکرده است انجام گرفت،  وی اظهار داشته است که عملیات ترور مذکور توسط ابوطالبی سازماندهی شده بود. دولت ایران در این رابطه چه میگویند؟
دولت ایران این اتهام را بکلی رد میکند و سخنگوی دفتر هیئت رژیم ایران حمید بابائی با ما تماس گرفت و گفت «این یک داستان حساب شده دیگری از سوی سازمان مجاهدین خلق است، آنها رسانه ها را بعنوان شیپور خود استفاده میکنند.

تلویزیون فاکس نیوز در گزارش دیگری گفت: علیرضا جعفرزاده، از دفتر شورای ملی مقاومت در واشنگتن دی.سی، یعنی جنبشی که نقدی عضو آن بود، به فاکس نیوز گفت: "حمید ابوطالبی قطعا نه تنها در ترور سیاسی نقدی دست داشته، بلکه در واقع طراح آن بوده است و  این بسیار شگفت آور است که ایالات متحده اجازه بدهد کسی که در ترور درگیر بوده به این کشور بیاید و نماینده رژیم  ایران در سازمان ملل باشد.
دیکتاتوری آخوندی درقبال عدم صدور ویزا برای ابوطالبی توسط دولت امریکا، واکنشی زبونانه نشان داد. به گزارش آسوشیتدپرس، عباس عراقچی معاون جواد ظریف گفت:  «ما کسی را جایگزین ابوطالبی نخواهیم کرد ونظام موضوع را از راههای قانونی دنبال می کند».
تلویزیون رژیم  نیز سوز دل آخوندها را ازممنوعیت ورود دیپلمات تروریست خود به آمریکا به نمایش گذاشت:
آمریکا با نقض آشکار قوانین بین‌المللی و در اقدامی بر خلاف عرف جهانی اعلام کرد به سفیر جدید ایران در سازمان ملل روادید صادر نمی‌کند.
(0243)  از 68 سال پیش که سازمان ملل در این مکان تشکیل شد امریکائیها تعهد کردند که به قاعده‌ها حقوق بین‌الملل که مدعی نگاهبانی از ان در سطح جهانی هستند عمل کنند اما این اقدام اخیر آنها نشان داد این مدعیان مانند همه اقدامات دیگر خود برخلاف اصول مسلم حقوق بین‌الملل گام برمی دارند.
10 آوریل 2014