زوزه های هراس آلود دیکتاتوری آخوندی از تصویب شصت و یکمین قطعنامه ملل متحد در محکومیت نقض حقوق بشر در ایران

بدنبال تصویب شصت و یکمین قطعنامه محکومیت نقض حقوق بشر توسط رژیم آخوندی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ولی فقیه ارتجاع از ضربه دریافتی در سطح بین الملی، زوزه های درد آلود سر داد.

مرضیه افخم (تلویزیون رژیم- 28 آذر 1393): جمهوری اسلامی ایران شکل گیری، تصویب و محتوای چنین قطعنامه‌هایی را از اساس مردود می‌داند و مایه تاسف است که مکانیزم‌ها و ابزارهای حقوق بشری سازمان ملل از سوی برخی کشورهای غربی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.
مرضیه افخم با بیان این که این قطعنامه با استفاده از منابع مغرض وغیرموثق و به‌طور جانبدارانه تهیه شده است افزود: تصویب این قطعنامه، اصرار بر یک سیاست نادرست و از کارافتاده است.


خبرگزاری نیروی تروریستی قدس جمعه 28
قطعنامه ضدنظام سازمان ملل درباره نقض حقوق بشر
قطعنامه‌های مجمع عمومی در محکومیت نقض حقوق بشر در ایران، کره شمالی، میانمار و سوریه یک رویداد سالانه به شمار می‌آید اما این نخستین باری است که در این قطعنامه خواستار ارجاع پرونده کره شمالی به دادگاه جنایی بین المللی است.
احمد شهید" گزارشگر ویژه سازمان ملل ماه پیش نیز در یک سخنرانی در نیویورک اتهاماتی علیه نظام در نقض حقوق بشر مطرح کرد.
احمد شهید مدعی بود که دولت ایران به وعده های حقوق بشری خود عمل نکرده است.
به گفته وی مقامات ایرانی از گفتگوهای هسته‌ای برای نشان دادن جنبه های مثبت جمهوری اسلامی استفاده می کنند در حالی که تمایلی به صحبت درباره موضوعات حقوق بشری ندارند.
شهید همچنین از اجرای حکم اعدام در ایران ابراز نگرانی کرده بود. این دیپلمات سابق مالدیوی در گزارش های سابق خود از افراد تروریست که سابقه مبارزه مسلحانه و کشتار مردم عادی را دارند  حمایت کرده است.
نظام اساسا تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر را به‌دلیل عملکرد گزینشی و ایجاد تبعیض در میان کشورهای عضو قبول ندارد.