فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور درآستانه 16آذر - روز دانشجو

فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور

درآستانه 16آذر - روز دانشجو

«تا آخرین نفس کوشیم و بشکنیم دیوار این قفس »

اعلام هفته خیزش و اعتراض، در هر فرصت، هر زمان و هر مکان

با شعارهای: ”مرگ بر اصل ولایت فقیه“ ،”زنده باد ارتش آزادی“

دانشجویان مجاهد و مبارز!

اشرف نشانان ! قیام آفرینان!

جوانان به‌پا خاسته ایران!

16آذر، روز تاریخی خروش و خیزش دانشجویان و جوانان و دانش آموزان آگاه و آزادة ایران در برابر دو دیکتاتوری شاه و شیخ فرامی رسد...

طنین شعارهای کوبنده و گامهای رزمنده دانشجویان پیشتاز، همچنان لرزه بر اندام گاردها و پاسداران و جاسوسان و بسیجیان استبداد می اندازد: «تا آخرین نفس ، کوشیم و بشکنیم دیوار این قفس»، و فریادهای «تا مرگ دیکتاتور نهضت ادامه دارد» ؛

ستاد اجتماعی سازمان مجاهدین خلق ایران؛ عموم دانشجویان، دانش آموزان و جوانان آزاده را به برپایی یک هفته اعتراض و قیام به ویژه در دانشگاهها و مدارس عالی و مراکز تحصیلی با شعارهای «مرگ بر اصل ولایت‌ فقیه» و «زنده باد ارتش آزادی » فرا می‌خواند.

خاطرة تابناک سه ستاره شهید دانشکده فنی دانشگاه تهران، مصطفی بزرگ نیا، مهدی شریعت رضوی و احمد قندچی، را که خون پاکشان در 16آذر32 به دست دیکتاتوری سلطنتی برزمین ریخت، گرامی بداریم و برای درهم ریختن بساط تجاوز و اشغال دانشگاهها توسط شغالان عمامه دار و بسیجیان و پاسداران دیکتاتوری دینی به پاخیزیم.

از همان دانشگاههای به خون کشیده شده در آخرین مرحله خودکامگی رژیم سلطنتی بود که حنیف و سعید و بدیع زادگان و احمد زاده و جزنی و پویان به پاخاستند و سرکوب و گلوله و تیرباران شاه خائن را با آتش قهر انقلابی پاسخ گفتند و راه انقلاب و آزادی را بازگشودند.

به رسالت دانشجویی و پیشتازی به عنوان نسل جوان و آگاه قیام کنید!

پرچمهای رهاییبخش پیشتازان فداکار و بن بست شکن را بر افرازید!

اشرف نشان و خروشان، بساط ارعاب و اسیدپاشی و شلاق و شکنجه و اعدامهای روز مره استبداد هار دینی را درهم بکوبید!

سارقان و غاصبان تبهکار انقلاب مردم ایران، باندهای سرپا فساد دیکتاتوری آخوندی، اکنون در تله اتمی و در منجلاب جنایت و غارت و انهدام زیرساختهای کشاورزی و صنعتی و زیست محیطی میهن ما، دست وپا می زنند و به جان هم افتاده اند، به آنها امان ندهید!

در برابر تاخت و تاز چماقداران بسیجی و لباس شخصی و اسید پاشان خامنه ای به یاری زنان و دختران آزاده و جوانان و همه اقشار محرومی که از سرکوب و ستم و تبعیض و تحقیر آخوندی به ستوه آمده اند، برخیزید.

به حرکتهای اعتراضی، به جو ملتهب و غلیان اجتماعی، بر ضد ام الفساد ولایت فقیه سمت و سوی سیاسی بدهید!

در ایام اربعین و رحلت پیامبر اکرم، ترفندهای امنیتی و دجالبازیهای رژیم یزیدی را که آن روی سکه اعدامهای روزمره و جمعی برای ارعاب عمومی است، با خروش حسینی «هیهات مناالذله» و « ان الحیاه عقیده وجهاد » در هم بشکنید!

 

«نصر من الله و فتح قریب» ، «مرگ براین رژیم مردم فریب»

درود بر دانشجویان و دانش آموزان شهید

سلام بر خلق ـ سلام بر آزادی ـ درود بر رجوی

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور

آذر 1393