زوزه های هراس آلود دیکتاتوری آخوندی از تصویب شصت و یکمین قطعنامه ملل متحد در محکومیت نقض حقوق بشر در ایران

بدنبال تصویب شصت و یکمین قطعنامه محکومیت نقض حقوق بشر توسط رژیم آخوندی در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ولی فقیه ارتجاع از ضربه دریافتی در سطح بین الملی، زوزه های درد آلود سر داد.

سخنگوی وزرات خارجه رژیم گفت: متاسفانه طرح قطعنامه وضعیت حقوق  بشر در ایران در شصت و نهمین اجلاس مجمع عمومی به پیشگامی کانادا بر اساس روال چند سال گذشته و بدون در نظر گرفتن واقعیات موجود و با اغراض سیاسی تهیه و تصویب شده است.
مایه تاسف است که ساز و کارها و ابزارهای حقوق بشری سازمان ملل متحد مورد سوء استفاده کشورهای غربی قرار گرفته و تداوم دارد و برپایه پایگاه های اطلاع رسانی مرتبط با گروه های تروریستی تهیه شده و مملو از ادعاهای بی اساس، ساختگی و غیر مستند می باشد که این قطعنامه را فاقد وجاهت، بی اعتبار و غیرقابل اعتنا ساخته است.

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل روز سه‌شنبه برای بررسی پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی کانادا در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران، تشکیل جلسه داد و آنطور که انتظار می‌رفت، این قطعنامه را علیه (نظام) به تصویب رساند.

کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل روز سه‌شنبه قطعنامه ضد (نظام) تازه‌ای را که از سوی کانادا ارائه شده بود، تصویب کرد.

واحد مرکزی خبر رژیم گزارش کرد: به گزارش واحد مرکزی خبر از نیویورک، این قطعنامه در کمیته سوم مجمع عمومی مطرح شد و تقریباً یک ماه دیگر در نشست اصلی مجمع نیز به رای گذاشته خواهد شد.
پیش از قطعنامه ایران و در همین جلسه دو قطعنامه درباره حقوق بشر ضد کره شمالی با یکصد و یازده موافق، نوزده مخالف و پنجاه و پنج ممتنع و قطعنامه دیگری درباره وضع حقوق بشر ضد سوریه با یکصد و بیست و پنج موافق، سیزده مخالف و چهل و هفت ممتنع تصویب شد.