پیامد جنایت اسیدپاشی توسط باندهای لباس شخصی خامنه ای و کابوس وحشت نظام ولایت فقیه از مجاهدین

به دنبال اعتراضات و تظاهرات مردمی و موج انزجار فزاینده اجتماعی و محکومیتهای بین المللی در قبال جنایات وحشیانه اسیدپاشان خامنه ای، ارگانهای اطلاعات و سپاه آخوندی با انتشار متون بخشنامه شده از بیت العنکبوت ولایت، کابوس وحشت نظام را از پیامدهای این جنایات ضد بشری و زن ستیزانه در رسانه ها و سایتهای زنجیره یی خود برملا کرده و نوشته اند: (مجاهدین) در سایتهای خود به‌طور گسترده تلاش کردند که چنین القاء کند؛ که جمهوری اسلامی پشت پرده و عامل اصلی اسیدپاشی‌ها است و با ارتباط دادن اسیدپاشی به حکم اسلامی امر به معروف و نهی از منکر مردم را از دین مبین اسلام متنفر کند.

در ادامه این هجمه‌ها با پخش نقل قول‌های جعلی از مسئولان عالیرتبه نظام و امامان جمعه اینجور القاء کردند مسئولان کشور مشوق اسیدپاشی‌ها بوده و اسید پاشی‌ها را تأیید می‌کنند.  
با پخش اخبار دروغ در مورد زن‌ستیزی نظام به‌خصوص این‌که مصادف با اعدام ریحانه جباری شده بود سعی کردند جنبشی را در زنان کشور و در شهرهای مختلف علیه نظام راه‌اندازی کند.   
آنها با پخش گزارشهای جعلی از تحصن‌ها و تظاهرات ضداسیدپاشی اینجور وانمود کرد که این عمل زشت تبدیل به یک بحران اجتماعی و امنیتی برای نظام شده و به یک شورش اجتماعی تبدیل شده است. در این جنگ روانی این‌طور القاء شد که اسید پاشی تنها مختص به اصفهان نبوده و در سایر شهرها و از جمله تهران نیز انجام شده است. (مجاهدین) مدعی شدند این اسید پاشی‌ها به‌صورت شمار زیادی از زنان و دختران جوان انجام شده و تعداد زیادی از آنها در بیمارستان بستری هستند....  
در ادامه توهمات دروغین آنها نظام اسلامی را متهم نمودند که با اسیدپاشی به روی جوانان به‌دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است. 
مردم در مقابل ادعاهای دروغ (مجاهدین) خود شاهد هستند که مسئولان به جد پیگیر اسیدپاشی بوده و به گفته رئیس‌جمهور تا پیدا شدن و مجازات عاملان این جنایت از پای نخواهند نشست.
 
بیت العنکبوت لرزان خامنه ای که در عراق و سوریه و تحولات منطقه توسری خورده است، سپس به تهدید مجاهدان اشرفی در لیبرتی ازطریق« حزب الشیطان عراق»! پرداخته، و به مصداق «پارس سگ خوابیده و وحشت زده»، می افزاید: «گروهک به جای این‌که سعی کند از آب گل آلود اسیدپاشی ماهی بگیرد باید به فکر جا و مکان دیگری غیر از لیبرتی باشد که دیگر حضورش در آن‌جا بیش از حد طولانی شده است!!».