هیأت اعزامی مجلس رژیم آخوندی به فرانسه و زوزه های ترس و ذلت خامنه ای از خطرمجاهدین

دخیل بستن ملتمسانه به فرانسه با پیش کش کردن عقد یک قرارداد راکد مانده از سال54 برای احداث نیروگاه هسته‌یی در خوزستان!!

خبرگزاری سپاه پاسداران6آبان 93: فتح‌الله حسینی که همراه هیأت ایرانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به فرانسه سفر کرده، امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: (مجاهدین)  پس از اخراج از عراق در فرانسه پایگاهی در اختیار گرفته‌اند. حسینی این پایگاه (مجاهدین ) در کشور فرانسه را پادگان اشرف شماره 2 عنوان کرد و متذکر شد: فرانسه در راستای مبارزه با تروریسم باید در این اقدام خود تجدیدنظر کند. این مسئول، عقد قرارداد فرانسه با ایران در سال 54 مبنی بر احداث یک نیروگاه هسته‌یی در خوزستان را از دیگر موضوعات مطروحه توسط طرف ایرانی در این سفر بیان کرد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پیشنهاد داده‌ایم فرانسه به این قرارداد پایبند باشد و برای انجام این قرارداد وارد عمل شود.
سایت جهان نیوز -6آبان93
یک رسانه حکومتی دیگر با تیتر «تذکر (نظام) به فرانسوی‌ها در مورد (مجاهدین )»
‌فتح‌الله حسینی. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را بحث بر سر پناه دادن فرانسه به (مجاهدین ) اعلام کرد و گفت: در این رابطه به فرانسوی‌‌ها تذکر دادیم که نباید از تروریست‌‌ها حمایت کنند. وی افزود این اقدام فرانسه در پناه دادن به (مجاهدین ) محکوم است و آنها باید تجدیدنظر کنند.
حسینی خاطرنشان کرد: فردا با رئیس مجلس فرانسه دیدار خواهیم کرد و امیدواریم در این جلسه بحث‌‌های خوبی از جمله در مورد منافقین مطرح شود.
سایت افکارنیوز -6آبان93
یک ارگان اطلاعات آخوندی نیز زیر عنوان «تذکر به فرانسوی‌ها در مورد پناه دادن به (مجاهدین)/ قول‌نمایندگان فرانسه به هیأت پارلمانی (نظام)» نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را بحث بر سر پناه دادن فرانسه به (مجاهدین ) اعلام کرد و گفت: اعلام کردیم از آن‌جا که (مجاهدین) از اردوگاه اشرف در عراق اخراج شدند ولی فرانسوی‌ها یک پادگان به آنها داده‌اند این یک ظلم بزرگ به‌شمار می‌رود.