کمیسیون ورزش: سکوت خامنه ای و روحانی در برابر جنایات اسید پاشی

کمیسیون ورزش: سکوت خامنه ای وروحانی و سران رژیم در برابر جنایات اسید پاشی دلیل دست داشتن آنها در این جنایات است

هم میهنان گرامی،
باابراز انزجار از اعمال ضد انسانی آخوندهای جنایتکار حاکم بر ایران،
با زنان هم میهنم که مورد حمله وهجوم ایلغار خمینی قرار گرفته اند، ابراز همدردی می کنم.
جنایات فجیع اخیر عوامل رژیم آخوندی در اسیدپاشی به خواهرانم که به بهانه آخوند ساخته بدحجابیصورت میگیرد، جنایت بیسابقه یی است که کمتر دیکتاتوری در جهان به آن دست زده است.
تردید نباید کرد این اعمال ضد انسانی به دستور خود سران رژیم صورت گرفته است، چرا که، حکومتی که حتی تلفنها و اینترنتهای مردم را کنترل میکند و ادعا میکند یک گروه هنری را شش ساعت پس از پخش برنامه شان روی اینترنت دستگیر کرده، چگونه است که مرتکبین این اعمال را پس از گذشت چندین  روز و بیست و پنج بار تکرار جنایت در شهرهای مختلف هنوز پیدا نکرده است.
هم میهنان، روشنفکران، نویسندگان، شعرا، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، بازاریان، که در هرجای ایران وسراسر جهان هستید،
اگر به ایرانی بودن خود افتخار میکنیم باید همه دست در دست هم این جرثومه های فساد و دشمنان ایران وایرانی را به زباله دان تاریخ بریزیم.
به راستی اگر در زمان بابک خرمدین و یعقوب لیث و ستارخان و کوچک خان و دکتر مصدق و .... نبودیم تا با کمک به آنها از ایران و ناموس میهنمان دفاع کنیم، حالا که هستیم، حالا که مقارمت سترگی به پیشتازی اشرفیان قهرمان درمقابل آخوندهای ضد ایرانی ازشرف وافتخار ما دفاع میکند و برای آزادی ایران وایرانیان می جنگد، باید دست بدست هم، شر این رژیم ضد انسانی وضد ایرانی ازسر مردممان کم کنیم. بیشک قضاوت تاریخ درمورد هرکس که در سیاه ترین دوران تاریخ  ایران، پرچم مقاومت را در دست میگیرد، قضاوتی مثبت خواهد بود.  
مسلم اسکندر فیلابی
مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
اول  آبان93