بازهم محدودیت های ضدانسانی پزشکی علیه مجاهدان در لیبرتی

4ساعت تاخیر عمدی ماموران عراقی در انتقال یک بیمار ایسکمی قلبی در لیبرتی به بیمارستان
تاخیر سیستماتیک در انتقال بیماران که هدفش زجرکش کردن آنانست، یک اقدام مجرمانه است و مسؤلان آن باید محاکمه و مجازات شوند.

روز چهارشنبه 30مهرماه (22 اکتبر 2014)، ماموران عراقی در یک اقدام ضدانسانی، انتقال خانم زهرا ربیعی یک بیمار فوق العاده اورژانس به بیمارستان را 4ساعت به تاخیر انداختند. این درحالیست که بیمار دچار ایسکمی قلبی شده بود و هر لحظه تاخیر در انتقال او به بیمارستان می توانست به قیمت از دست دادن جانش تمام شود. او ساعت 1000صبح به صورت اورژانس به کلینیک عراقی داخل کمپ منتقل شد و پزشکان عراقی پس از گرفتن نوار قلبی و تشخیص ایسکمی قلبی گفتند سریعا باید به بیمارستان بغداد منتقل شود. در حالیکه آمبولانس آماده بود اما هنگام خروج بیمار از کمپ ماموران عراقی گفتند مترجم و پرستار بیمار باید تعویض شود و پس از تعویض مترجم مجددا ماموران عراقی مانع از رفتن بیمار شده و مجددا خواستار تعویض مترجم شدند  و در نهایت پس از سه بار تعویض مترجم،  بیمار با 4ساعت تاخیر کمپ را ترک کرد.
کارشکنی و تاخیر عمدی در انتقال بیماران به بیمارستان، که به یک روال عادی و روتین تبدیل شده است و هدفی جز زجرکش کردن بیماران و شکنجه روانی سایر ساکنان ندارد، یک اقدام مجرمانه است و آمران و عاملان آن باید محاکمه و مجازات شوند.
سیاست محاصره پزشکی ساکنان که تاکنون به جان باختن 21تن تمام شده است، بدستور رژیم ایران و توسط فالح فیاض مشاور امنیت ملی مالکی به اجرا درمی آید. مقاومت ایران با یادآوری مسئولیت مستقیم آمریکا و ملل متحد در مقابل امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به این محاصره جنایتکارانه و تامین دسترسی آزادانه ساکنان به خدمات پزشکی است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اول آبان 1393 (23 اکتبر 2014 )