فراخوان مریم رجوی به اعتراض و محکوم کردن جنایت ضد بشری علیه زنان

ایران: شمار قربانیان اسید پاشیدن در اصفهان، کرمانشاه و تهران به 25تن بالغ می شود
فراخوان مریم رجوی  به اعتراض و محکوم کردن این جنایت ضد بشری علیه زنان و
ارجاع پرونده جنایات آخوندها به شورای امنیت و محاکمه و مجازات مسئولان آن

شمار افرادی که در شهرهای اصفهان و کرمانشاه و تهران قربانی اسیدپاشیدن به دست باندهای تبهکار سازمانیافته توسط رژیم آخوندی شده اند دست کم به 25 تن بالغ می شود. تنها 15زن و دختر قربانی این جنایت ضد بشری در اصفهان بوده اند. در جدیدترین جنایت که در روز یکشنبه 27مهر رخ داد، اسید پاشیدن بر روی یک دخترجوان در اصفهان به قتل او منجر شد. در این حادثه که در خیابان شیخ صدوق رخ داد دو دختر همراه وی نیز بر اثر جراحتهای وارده بر صورت و دستهایشان راهی بیمارستان شدند. قربانیان این جنایت فجیع که در معرض آسیبهای جدی ازجمله نابینایی هستند، از حداقل رسیدگیهای درمانی محرومند.
اظهارات ضد و نقیض سرکردگان رژیم آخوندی از نقش رژیم در این جنایت ضد بشری پرده بر می دارد. در حالی که شنبه شب تعدادی از این جانیان با بطریهای اسید در یک تصادف رانندگی در خیابان مهرداد اصفهان، توسط مردم دستگیر و به کلانتری محل منتقل شدند، آخوند محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه رژیم، اعلام کرد هنوز فرد یا افرادی در ارتباط با اسیدپاشیهای اصفهان بازداشت نشده اند. ساعاتی قبل از این مرتضی میرباقری از وزارت کشور رژیم خبر دستگیری سه یا چهار نفر را در اصفهان در این مورد اعلام کرده بود. پاسدار غلامرضا شهریاری از سرکردگان انتظامی اصفهان نیز گفته بود که نیروی انتظامی سرنخهایی را به دست آورده اما هنوز کسی بازداشت نشده است.
رژیم آخوندی خانواده های قربانیان و پرستاران و خدمه بیمارستانها را با تهدید، از انتشار هرگونه خبر در مورد این جنایتهای تکاندهنده باز می دارد و ورود خبرنگاران به بیمارستان برای پیگیری وضعیت قربانیان اسیدپاشی را ممنوع کرده است، چیزی که از نیت شوم رژیم برای ادامه این جنایت خبر می دهد.
از سوی دیگر در جریان کشمکشهای باندهای درون رژیم، خبرگزاری حکومتی ایسنا در شماره 29 مهر خود فاش کرد دو ماه پیش نیز در کرمانشاه هشت زن و مرد در ایستگاه اتوبوس مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند و روانه بیمارستان شدند. در تهران نیز به گفته شاهدان عینی جانیان دست پرورده آخوندها دست کم در دو مورد بر روی زنان اسید پاشیده اند.  
خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، ضمن ابراز همدردی عمیق با قربانیان این فاجعه، عموم ارگانهای مدافع حقوق بشر و حقوق زنان را به محکوم کردن این جنایت ضد بشری که توسط باندهای تبهکار سازمان یافته توسط رژیم آخوندی صورت می گیرد، فراخواند و گفت سکوت جامعه جهانی در مقابل این فجایع به هر دلیل که باشد در عمل به معنای تشویق و دست باز دادن به رژیم برای ادامه این جنایتها در ایران است. وی گفت جنایات وحشیانه رژیم آخوندی علیه زنان در کنار اعدامهای فزاینده جمعی و خودسرانه، ضرورت ارجاع پرونده نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق بشر در ایران به شورای امنیت را مضاعف می کند. مسئولان این جنایات و از جمله اسیدپاشیدن بر روی زنان و دختران بیگناه و بیدفاع که بدون تردید سرنخ همه آنها در بیت العنکبوت خامنه ای است، باید محاکمه و مجازات شوند.
وی با تأکید بر اینکه رژیم قرون وسطایی در صدد است با این اقدامهای سبعانه و ایجاد رعب و وحشت از انفجار خشم مردم به ویژه جوانان و زنان جلوگیری کند، عموم مردم به ویژه جوانان دلیر را به گسترش اعتراض علیه این فجایع که به بهانه مقابله با «بدحجابی» صورت می گیرد و به دفاع از قربانیان فراخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
29مهر1393 (21 اکتبر2014)