پیروزی عدالت و مقاومت وکابوس وحشت ولی فقیه ارتجاع ازدرهم شکستن پرونده ننگین 17ژوئن

بطلان دعاوی مفتضح شده علیه مجاهدین درحکم دادگستری فرانسه
فوران غیظ و کین رژیم خون آشام آخوندی در شبکه اول تلویزیون حکومتی

گوینده تلویزیون حکومتی: فرانسه و جبران محکومیت گازی با لغو پروندة تروریستی. در روزی که فرانسه به پرداخت مالی به ایران محکوم شد، دادگاه فرانسوی برای قاتلان 17هزار ایرانی قرار منع تعقیب صادر کرد.
دفتر دادستان پاریس تمامی اتهامها علیه 9نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین را لغو کرد.
قرار منع تعقیب منافقین را قاضی ضد تروریست فرانسه امضا کرده این افراد یازده سال پیش به‌همراه حدود صد و شصت منافق دیگر به اتهام فعالیتهای تروریستی و پولشویی و کلاه‌برداری در حومة پاریس دستگیر و البته بعضی آزاد شده بودند که حکم جدید قاضی فرانسوی تشکر از سران منافقین را در پی داشته است.
پیش از این حدود 8سال پیش آمریکا و اروپاییها در اقدامی هماهنگ نام منافقین را از فهرست گروه‌های تروریستی خط زده بودن و این گروهک آزادانه در کشورهای غربی فعالیت می‌کند و مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز، با هراس و غیظ فراوان نوشت: «ترور بیش از 17هزار نفر در کارنامه مجاهدین ثبت است.
دادستانی فرانسه اعضای مجاهدین را تبرئه کرد...
دادستانی فرانسه روز چهارشنبه 9نفر از اعضای گروه مجاهدین را... از اتهامات مطرح شده تبرئه کرد.
5 زن و 4 مرد در میان 167نفری بودند که پلیس فرانسه در سال 2003 آنها را به اتهام ارتباط با تروریسم و پولشویی بازداشت کرده بود....
به گزارش رویتر، دادگستری فرانسه تمامی افراد بازداشت شده را در سال 2006 تبرئه کرد و فقط بازجویی‌‌ها از 9نفر را به اتهام احتمالی پولشویی ادامه داد. اما دادستانی فرانسه امروز اعلام کرد که تمامی این 9نفر از اتهامات تبرئه شدند».