کنفرانس عربی – اسلامی با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت - دیکتاتوری دینی درایران کانون جنگهای فرقه گرایانه درخاورمیانه

سخنرانی زاهو مسکین- مدیر مسجد رئوسیت

بسم الله الرحمن الرحیم، الحمدلله رب العالمین، والسلام و الصلاة علی رسوله
ماه رمضان مبارک، عیدتان مبارک،
هر بار که ماه رمضان میرسد ما یک مسئولیتی داریم. همه خطیبان که در این کشور هستیم.
رساندن پیام پیامبر (ص) برای تبلیغ روز آزادی، مساوات، برادری بدون اینکه بخواهیم هیچ گونه ملاحظه سیاسی را درنظر بگیریم. من و همه خطیبان مساجد دیگر افتخار این را داریم که در این کشور هستیم. فرانسه که سنگر مقاومت ایران است. قبل از اینکه کمیته اشرف را تشکیل بدهیم، ما از مریم رجوی و همه همراهانش حمایت کردیم. حتی قبل از اینکه مسئولین فرانسوی از او حمایت کنند.
روزه داری به ما یاد میدهد که به یکدیگر نزدیک شویم و روابط دوستی را بر ما حاکم میکند. ولی هم اکنون یک روزه اجباری برای مردم و بچه های سوریه، عراق، فلسطین حاکم است که روز و شب چیزی برای خوردن ندارند. روزه ای که به طور اجباری بر بزرگسالان و کودکان اعمال شده است. نه فقط طی روز بلکه در تمام مدت بدلیل سبعیت و قساوتی که بر آنها روا میشود. هدایا از ابتدای ماه رمضان داده میشود. ولی در دنیای امروز که در آن بی عدالتی هست ، این هدایا دیگر فقط برای کودکان نیست بلکه برای این مردم موشک، بمب و بشکه های انفجاری است که بر روی سر آنها در انظار همه جهان ریخته میشود و آنها هیچ تکانی نمیخورند و سکوت پیشه کرده اند.
و نباید فراموش کرد که در مورد اشرفی ها، دنیا قصد گوش کردن به آنها را نداشت. وقتی که درد و رنج اشرفی ها را و زندگی آنها که در معرض تهدید قرار داشت را فراموش شده بود. این سرطانی که در منطقه منتشر شده. الان فقط یک کمپ نیست که مورد حمله قرار گرفته بلکه جمعیتهای کاملی هستند که روز و شب مورد هجوم قرار گرفته اند.
در مورد افرادی که اشرفیها که در محاصره هستند، بدلیل معاملات نفتی و سایر معاملات، تا وقتی که ما نتوانیم مانع آسیب رساندن به اشرفی ها شویم و از آنها حفاظت کنیم، این شر بر همه مردم عراق، سوریه و فلسطین و لیستی که انتها ندارد ادامه خواهد داشت.
ما هرگز نباید آنها را فراموش کنیم. در غیر این صورت، خودمان نیز فرواموش خواهیم شد. منظور این است که شر همه ما را نیز در بر خواهد گرفت. به همین خاطراست که متعهد میشویم که از آنها دفاع کنیم. و رئیس جمهور آنها که مصمم و شجاع است و از دفاع مردم خود و آرمان بر حق وحقوق بشر و همچنین حقوق زنان کوتاه نیامده است.    
ما از این گردهمایی تشکر میکنیم. از همه کسانی که امشب دعوت شده اند شامل سیاستمداران اروپایی، عرب و فرانسوی سپاسگزاریم.

خدا به شما برکت بدهد. خدا اشرفیان و ساکنان لیبرتی را همراهی کند. خدا همه حامیان و مدافعان حقوق آنها را  نصرت ببخشد، خدا همه مدافعان حقوق بشر در هر کجای جهان را و همه افرادی که در این جلسه شرکت کردند را نصرت ببخشد.  
خدا همچنین این بانوی شجاع و مصمم را که هرگز از آرمان بر حق اشرفیها کوتاه نیامده را نصرت ببخشد. همه آرزو کنیم که حقوق آنها با آمدن بهار آمدن محقق شود. خدا او را و همه کسانی که او را همراهی میکنند یاری کند.
اشرفیها، بچه های عراق، سوریه و فلسطین، خدا همه شما را همراهی کند. خیال نکنید که خدا شما را رها کرده است. خدا برای خروج از این شرایط کمک خواهد کرد. ما هستیم که به شما نیاز داریم. از طریق شماست که ما میتوانیم بگوییم وجود داریم.از طریق شماست که ما معنا پیدا میکنیم بعنوان افرادی که روی این کره زندگی میکنند. ما زمانی وجود داریم که به شما می اندیشیم. والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته.


سخنرانی نعیمه بو شارب- نماینده پارلمان مراکش       
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
باعث افتخار من است که در این گردهمایی پارلمان مغرب را نمایندگی کنم. در حالیکه در آستانه عید قرار داریم عیدی سعید را برای شما آرزو میکنیم واعلام میکنم که ما با آرمان شما همبسته هستیم  قبل از هر چیز میخواهم شخصا جنگی که الان درفلسطین دایر است را محکوم کنم. چرا این ماشین جنگ وسرکوب اسرائیلی همه فرصتهای صلح را رد میکند وتلاش میکند که همه فرصتها را برای جنگ متمرکز کند درضمن ما برای تقویت وحدت صفوف فلسطین ویکپارچگی آن بعنوان یک سپر بازدارنده  در دست حکومت فلسطین فراخوان می دهیم تا اینکه برای محقق کردن صلح عادلانه دائمی به پیش برود .در ضمن ما خلقهای ایران وعراق را پشتیبانی میکنیم .
برادران وخواهران پشتیبانی خودم وهمکارانم در پارلمان مغرب را به شما وآرمان شما و مقاومتتان در برابر دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران تقدیم میکنم حاکمانی که اسلام راعلیه آنچه که باید باشد بخدمت خود میگیرند. رژیم ایران حتی در ماه رمضان از اعدام دست برنمی دارد وما ضد این اعدامها هستیم ما جزء کسانی هستیم که علیه حکم اعدام هستند
واز اینجا درود به همه شهدای مقاومت که تعداد آنها به بیش از 100هزار نفر از جوانان وزنان وحقوقدانان و دیگران است و درود به رهبرمقاومت مسعود رجوی.


سخنرانی مدالله الطراونه- رئیس  حزب الوسط اردن و نماینده پارلمان
بسم الله الرحمن الرحیم
درود و سلام به اشرف مخلوقات و پیامبران سرورمان محمد(ص) و دوستداران وهمه یارانش
ما در مجلس نمایندگان اردن و همراه با یک گروه شریف از برادران شما در مجلس نمایندگان خودمان را متعهد کردیم که از مردم جهان حمایت کنیم و در رأس آنها مردم کبیر ایران و اشرف و خواهر مجاهد مریم رجوی و همچنین دستان ملت کبیر سوریه را در انقلابشان می فشاریم. این انقلاب کبیر که از خداوند عزوجل می خواهیم که حمایتش کند. همچنین رژیم عراق که خشک و تر را سوزاند و ما نمی دانستیم که سنی و شیعه ای وجود دارد مگر در محدوده عراق. این نفرت زشت را چه کسی صادر کرده است و چه کسی آن را فعال کرده است ؟ رژیم آخوندها.
ای برادران ما به ملت کبیر مصر چشم دوخته ایم و به مصر که سلامتی خودش را بازیابد و امت را به خیر و برکت به یاری خداوند رهبری کند. و السلام علیکم و رحمت الله وبرکاته.

سخنرانی مزری حداد-نویسنده و متفکر تونسی- فرانسوی
السلام علیکم ورحمـة الله وبرکاته
فردا انشاءالله عید است،

خانم رئیس جمهور. خواهر گرامی. من جنبش شما را از سالها پیش همراهی میکنم. ما با جنبش شما آشنا شدم، من با رزمندگان شجاع شما دیدار کردم، من با زنان رزمنده شما دیدار کردم. من در بغداد با آنها ملاقات کردم، هنگامی که بغداد هنوز «بغداد» نام داشت. عراق امروز چیست؟ همه آمدهاند، مالکی، جعفری، چلبی، آنها در چمدانها و صندوقهای اشغالگران آمدند. بین 1995 و 2007 در عراق یک میلیون نفر کشته شدهاند. این یک نسل کشی است. تاثیر ثانویه آن یا تاثیر آن درمجموع به هر حال میخواهم این را باور کنم که تاثیر ژئوپلیتیک غیر منتظره این است که عراق به یک مستعمره تبدیل شده است، تحت حکومت رژیم ایران. آیا این نتیجهای است که بدنبال آن بودیم؟
آرزوی من این است که تمامی مردم که تحت استبداد و دیکتاتوری قرار گرفتند آزاد شوند و به حقوق جهان شمول دست یابند بدون اینکه سیادت خود را از دست بدهند، یعنی استقلالشان را. استقلالی که کشور من، الجزایر، سوریه، عراق، مصر کمتر از یک قرن پیش برای آن جنگیدند. تمامی مردم، مردم ایران، بصورت آشکار و شجاعانه در مجاهدین خلق احیا شدهاند، آنها این حق را دارند که به آزادی و دمکراسی دست یابند.

سخنرانی استاد جلال گنجه ای مسئول کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان
بسم الله الرحمن الرحیم
من میخواهم ضمن خوشامد گویی وتبریک به همه خواهران وبرادران ملیتهای مختلف دراینجاگرد آمده اند این درست است که ما با چشمهای گریان رمضان امسال را به پایان می بریم وازعید فطراستقبال میکنیم چون عزیزان ما بی گناه درغزه کشته میشوند.  
این درست است که آمارشهدای خیزش انقلابی سوریه ازهزاران گذشته است این درست است که دشمن غدارچه درچهره مزدورخودش مالکی وچه درچهره افراط گرایان مذهبی سرنوشت دوست داشتنی و همجوار ما عراق رو به تاریکی فرو برده و این درست است که مقاومت ایران تا اینجا ارقام شهدایی که فدیه آرمانهای خودش کرده است را120000 نفر درلیست ها دیدید، اعدام کرده است ولی آیا همه این پستی ها وسیاهی ها به ما اجازه میدهد که ازپیروزی محتومی که به حکم تاریخ و مبتنی بر سنن خلل ناپذیر الهی و وعده های او، آیا همه فرضیه ها بما اجازه میدهد که به نوید تاریخ و نوید الهی تردید کنیم؟ خیر، ما قطعا پیروز می شویم. گردهمایی امشب درنوع خودش یک علامت است ولی ما کی سرنوشتمون ازاین علائم خالی بوده است درخیزش سوریه ده ها هزار گل استقامت پرپرشدند، ولی برادران سوریه ، آیا تصدیق نمی کنید که دراولین گامها شما رژیم خاندان اسد و رژیم ریشه دار بعث نوع سوریه را بی آینده کردید، بی آینده شده است. آیا رژیم فرقه گرای مامور ویژه آخوندهای تهران در بغداد، رژیم مالکی بی آینده نشده است وآیا ملایان ایران که بر مرکز یک انقلاب مردمی بسیاردرخشان سوار شده و خلافت وجهان اسلام را لقمه گوارایی که می باید هرچه زودتر قورت بدهند، برای خودشان میدیدند، این زیبا نیست که همچنان این رژیم، رژیم ملاها بی ثبات غرق دربحران و در بن بست های گوناگونی است که هرروز بصورتی خودشان بهش اعتراف می کنند. اجازه بدهید من ازطرف یکایک شما کما اینکه ازطرف یکایک برادران و خواهرانم درلیبرتی ودر اشرف های متعددی که این اشرفیان ثابت در سراسر جهان دارند ایجاد میکنند ازجمله توسط زندانیان سیاسی در سیاهچالهای رژیم ایران.
اجازه بدهید ازطرف همه تان اعلام یکنم ما شایسته رسالت محقق کردن آزادی برای خلق هایمان هستیم و به این شایستگی وفادارخواهیم ماند.
ما با این چشم انداز روشن به استقبال این عید میرویم. ما شایستگی این را داریم بطوری که درسرنوشت مقاومت ایران دیدید ابرقدرت ها دردست اتحادی که به رژیم تبهکار ملاهای تهران داده بودند مارا با ب52 هاشون دراشرف بمباران کردند، با توطئه های سیاسیشون درفرانسه پاشوندند، با مارک تروریستی شون خواستند درتمام دنیا منزوی کنند، اما حالا کجایند. ما هستیم آبرومندتر، مستحکم تر، با سخنان شیوایی که با شعارهای شیوایی که درسخنان سخنگوی برجسته مون خانم مریم رجوی دائما می شنویم و می شنوید.
و امشب از یکایک نمایندگان ملیتهای گوناگونی که دراینجا گرد هم آمدیم تحسین به این سخنگوی مقاومت برای آزادی، سخنگوی اسلام دموکراتیک، سخنگوی تسامح و تساهل نسبت به یکایک ابنای بشریت زبان تحسین گشودید و ازشون تجلیل کردید.

آری تلخی هنوزادامه خواهد یافت چون آزمایش ها باید ادامه پیدا کند چون ما می بایستی شایستگی های خودمان را روزبروز بیشتراثبات بکنیم تا بدان حدی که شایسته اعتماد خلقهایی باشیم که برای اونها مبارزه می کنیم
بگذارید دعا کنیم که دراین راه همیشه دستهایمان دردست های همدیگر، پشت یکدیگر، مدافع یکدیگر براه ادامه بدهیم. آمین رب العالمین .  

سخنرانی عاطفه کبیریان
عصر همگی بخیر. من عاطفه هستم، 25 ساله هستم و فارغ التحصیل دانشگاه کپنهاگ در دانمارک هستم. اکنون3000 نفر در زندان کمپ لیبرتی به ایستادگی خود در برابر دیکتاتوری ایران ادامه میدهند. با افتخار میگویم که یکی از دایی هایم در میان آنهاست. همچنین با افتخار میگویم که تعداد زیادی از ساکنان کمپ لیبرتی زنان هستند. مقاومت آنها، علیرغم همه فشارها و تهدیدهایی که بصورت روزانه و توسط دولت عراق و رژیم ایران متوجه آنهاست، ادامه دارد. مبارزه آنها برای آزادی میبایست برای همه ما الهام بخش باشد. زنان ایرانی آماج اصلی بنیادگرایی اسلامی هستند. رژیم تحت پوش اسلام، آنها را از حقوق پایهای خود محروم میسازد. اصلی ترین اپوزیسیون علیه ملاها، یعنی سازمان مجاهدین خلق ایران، با معرفی اسلامی دموکراتیک و بردبار، با بنیادگرایی مقابله میکند. طرح 10 مادهای رئیس جمهور مریم رجوی برای آینده ایران تصریح میکند، و من عین آن را میخوانم: ما به برابری جنسی کامل در زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متعهد هستیم. ما همچنین به مشارک زنان در رهبری سیاسی متعهد هستیم. هر نوع تبعیض علیه زنان ملغی خواهد شد. آنها از حق آزادی انتخاب پوشش و حق ازدواج و طلاق آزادانه و حق تحصیل و حق اشتغال برخودار خواهند بود. پایان نقل قول. این دقیقاً خلاف وضعیتی است که امروزه زنان در ایران با آن مواجهند. میخواهم صحبتهایم را با محکوم کردن کشتار فلسطینیها به پایان ببرم. درچنین شرایط زجر آوری، من عمیق ترین همدردی خودم را با مردم فلسطین ابراز میدارم. به امید آن که خدا در ماه مبارک رمضان به دعاهای ما پاسخ دهد و شاهد روزی باشیم که دیگر سرکوب و بی عدالتی وجود ندارد و همه انسانها از آزادی و حقوق برابر برخوردارند. با تشکر از وقتتان.  

سخنرانی حنیف ماهوتچیان
سلام به خانم رئیس جمهور، سلام به شما دوستان که اینجا هستید و سلام بخصوصی به عزیزانمون در زندان لیبرتی
من حنیف ماهوتچیان هستم، 17 سالم هستش و الان آخرین سال دبیرستانم هست خودم در آلمان به دنیا آمده ام یعنی تا بحال ایران را ندیدم، راستش تابحال جایی نبودم که زیر ستم باشم، جایی نبودم که کسی به من بگوید چی باید فکر کنم یا چه چیزی را نه. چی می تونم بگم یا چه چیزی را نه. من در یک کشوری بزرگ شدم که هر کسی آزاد هستش، هر کسی می تواند خودش انتخاب کند که چه چیز می خواد از زندگیش درست کنه. اما راستش هیچ وقت در این 17 سال در آرامش نبودم، چرا که خودم را جدا از مردم ایران نمی دانم، مردمی که هیچ آزادی در کشور خودشان ندارند. راستش به خاطر همین است که جذب مجاهدین شدم یک سازمانی که کاملا خودش را فدای مردمش کرده و حاضره برای آزادی ایران بهایش را کاملا پرداخت کند. مثل برادر عزیزم حنیف امامی که در حمله 6 و 7 مرداد به اشرف به شهادت رسید. بله ، حنیف نمونه ای بود ، نمونه ای از این سازمان و مبارزه مردم ایران. دوست داشتم چند کلمه با خود حنیف صحبت کنم که هم اکنون پیش ما هست و هر روز درون خود ما زنده است . حنیف من خودت را شخصا نمی شناختم اما حدود 5 سال است که عکست در اتاقم من است و من هر روز می بینمت. هر صبحی که بیدار می شوم به عکست نگاه می کنم و انگیزه می گیرم. هر شبی که می خواهم بخوابم به عکست نگاه می کنم و حس می کنم که پیش مایی.وقتی جلوی مزدوران رژیم ایستادی و نگذاشتی پایشان به اشرف برسد از امید مردم ایران دفاع کردی، وقتی بی سلاح و بی دفاع جلوی تیر و تبر ایستادی از غرور مردم ایران و از امید ما جوانان دفاع کردی که یک روزی بتوانیم به یک ایران آزاد برگردیم ، همانطور که خودت و دوستانت تا آخرش ایستادی ما جوانان هم خواهیم ایستاد چرا که از تو از فردین، از سیاووش و از بقیه یاران دلیرت یاد گرفتیم. در چند ماه گذشته یک چیز اما در مبارزه ما عوض شد به جای یک اشرف هزار اشرف داریم ، به جای یک امید هزار امید.
آری خامنه ای کور خواندی وقتی فکر کردی ما را با جراثقال و شلاق بسوزانی ما نسلی هستیم که بزودی ریش و ریشه تو را می سوزانیم. الان وظیفه ما هست ما جوانان که پرچم حنیف ، فردین و سیاوش را بالا بگیریم و از انقلاب نوین مردم ایران دفاع کنیم . از آن هزار اشرف و هزار امید. متشکرم

سخنرانی احمد ابراهیمی
بنام خدا
با عرض سلام خدمت خواهر مریم ، مهیمانان و حضار محترم
من احمد ابراهیمی هستم و در انگلستان همراه دوستان سابق همبندم انجمن زندانیان سیاسی را تشکیل داده ایم ما می خواهیم پژواک صدای خلق در بندمان و بخصوص زندانیان سیاسی اسیر در سیاهچال های آخوندی باشیم. قبل از هر چیز من می خواهم مختصری از خودم بگویم من در سال 1360 همزمان با پیروزی قیام ضد سلطنتی و فرو ریختن دیوار سانسور اختناق با مجاهدین خلق آشنا شدم. در آن روزگاران ستادهای مجاهدین برای من و سایر جوانان به سان دانشگاهی بود که هر روز در آن درس جدیدی می آموختیم و افق جدیدی به رویمان گشوده می شد. متاسفانه این فرصت طولی نکشید که به پایان رسید و خمینی همان اختناق و سرکوب ولی اینبار هزاران بار شدیدتر و خشن تر بر میهنمان حاکم کرد. رژیم خمینی که از محبوبیت روز افزون مجاهدین می ترسید زندانها را پر از جوانان ، دانشگاهیان و روشنفکران کرد. دانشگاهها را بست، زندانها پر از جوانان و دانشگاهیان شد و به همه دفاتر و ستادهای مجاهدین و مبارزین حمله کرد و پس از 30 خرداد 1360 اعدام های دستجمعی در نقاط مختلف کشور براه انداخت. در آن زمان من که جوانی 19 ساله بودم به خاطر هواداری از مجاهدین شناخته شده بودم و دستگیر شدم و به زندان افتادم در ابتدا به اعدام تعلیقی محکوم شدم و پس از سه سال تجدید دادگاه شدم و به 7 سال زندان محکوم شدم. و در مجموع 10 سال از عمرم را در پشت میله های زندان گذراندم من شاهد قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 بودم که چگونه بیش از 30 هزار تن از جوانان این میهن صرفا به خاطر اعتقادشان به چوبه های دار سپرده شدند. هر چند در اوائل انقلاب من بسیار جوان بودم و در آن زمان درک عمیقی از خمینی و ارتجاع مذهبی نداشتم ولی رفته رفته و به گذر زمان یک چیز برایم برجسته و مشخص می شد و آن اینکه دو تفکر، دو برداشت و خلاصه دو جهان بینی کاملا متضاد از اسلام وجود دارد. یکی آنکه خمینی و رژیمش نمایندگی می کند و بر اساس خصومت ، خودخواهی، فرصت طلبی، شکنجه و اعدام استوار است، همواره از آزادی و آگاهی مردم می ترسد و برای فرار از بحرانهایش تنها به سرکوب و اختناق تکیه دارد و دیگر آنچه من از مجاهدین چه قبل از زندان و چه در درون زندان و چه در خارج از کشور آموختم و آن درس بردباری، مناسبات دموکراتیک و ضد بنیادگرایی بود. بله اینکه هیچ چیز جز عشق به خلقشان ندارند هیچ خشونت وسختی را بر دیگران تحمل نمی کنند و خودشان همواره در تحمل سختی ها و مشکلات از همدیگر سبقت می گیرند از هر قطره آزادی ، عدالت و قانون استقبال می کنند، سلاحشان آگاهی بخشی و روشنگری است و چهارچوب دیدگاهشان براساس علم و واقعیت های عینی بنا شده است. ما مصمم هستیم با تمام توان خود برای آزادی مردم مبارزه کنیم و می دانیم که آزادی ایران به معنی رهایی کل منطقه از تهدید بنیادگرایی و موجب آزادی ملت های برادر و همسایه خواهد شد. خیلی متشکرم

سخنرانی قاضی القضات دکتر تیسیر التمیمی  رئیس مرکز بررسیها و حقوق بشر القدس
درودهای خلق فلسطین صبور و با استقامت و مجاهد را از بیت المقدس برای شما  منتقل می کنم. من نتوانستم در این شب رمضانی همراه شما باشم،  بدلیل حمله ناجوانمردانه اشغالگر صهیونیستی بر مردم مان در بخش غزه در حمله ای که در آن همه نوع سلاحهای ممنوعه بین المللی علیه غیر نظامیان بکار گرفته شده است. کودکان و زنان و سالمندان را به قتل رساند و منازل را بر سر صاحبانش خراب نمود و بیمارستانها و مساجد را در یک جنگ تجاوزگرانه هدف قرار داده است. در این جنگ، حقوق بشر و همه قوانین و پیمانهای بین المللی نقض شده است. و ما در اینجا در فلسطین با خدای سبحان عهد بستیم که تن واحد در مسیر واحدی یعنی پایان دادن به اشغالگری و تحقق آرزوهای ملت فلسطین در آزادی و استقلال و (جلوگیری از) ریختن خون فلسطینی برسرزمین پاکمان عمل نماییم همان خاک فلسطینی که خداوند آن را مبارک ساخت.
همچنین درود می فرستم به ملت عراق که علیه ظلم و استبداد رژیم مالکی بپا خاسته است، کسی که مردم عراق را  با هواپیماهایش و با تمامی سازوبرگ جنگی اش هدف قرار داده است. رژیمی که می خواهد این ملت آزاده سرفراز را در بند کشیده و سرکوب کند. بله می گوییم رژیم آخوندی در ایران از این رژیم (در عراق) حمایت می کند تا مردم آزاده و سرفراز آن را سرکوب کند. همچنین نباید کاری را که رژیم مالکی با تبانی و با حمایت رژیم آخوندها و ولایت فقیه در بمباران و کشتار پناهندگان بیدفاع اپوزیسیون ایران برادرانمان در اشرف انجام داد فراموش کنیم. این پناهندگان فقط یک گناه داشتند و اینکه مخالفت خود را با رژیم فاشیستی تروریستی استبدادی حاکم بر مردم برادر ایران اعلام داشته اند. ما می گوییم که ملت ایران به پیشگامی سازمان مجاهدین خلق انشاء الله پیروزی را به زودی محقق خواهد کرد. من همچنین درود می فرستم به خلق سوریه که علیه رژیمش بپاخاسته است. رژیمی که تلاش می کند همه شیوه های استبدادی و سرکوب را  با حمایت آشکار رژیم آخوندها در ایران بر این ملت تحمیل نماید. همان رژیم آخوندها در ایران که تئوری ولایت فقیه را وسیله ای برای ترویج افکار شیعیان در منطقه با هدف تجزیه وتفرقه وحدت این امت بکار می گیرددر پایان می گویم که به یاری خدا پیروزی نزدیک از آن مردم ایران است و همچنین از آن مردم فلسطین و مردم عراق و مردم سوریه. رهایی این منطقه مشروط به رهایی از دست این رژیم تروریستی است که به تروریسم در هر نقطه ای کمک مالی می کند. همه مردم و منطقه خاورمیانه از دست این رژیم تروریستی در عذابند. رژیمی که تلاش می کند نفوذش را و تئوری که اساسا هیچ ربطی به اسلام ندارد را گسترش دهد در حالیکه اسلام دین محبت و دین بردباری و دین عدالت و آزادی و رفاه و ثبات است.
والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته.   
28رمضان 1435 –  4 مرداد 1393