روزنامه الدستور: رجوی: آنچه در غزه می‌گذرد در خدمت رژیم ایران است

پاریس، مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران در کنفرانسی تحت عنوان ”دیکتاتوری دینی ایران کانون جنگهای فرقه گرایانه در خاورمیانه»، رژیم ایران را که تحت نام اسلام عمل می‌کند، عامل تمام بحرانهای دنیای اسلام بخصوص در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و یمن دانست.

در این کنفرانس که با حضور شخصیتهای سیاسی و دینی از کشورهای 4 قاره دنیا برگزار شد، رجوی راه حل عملی برای تحقق صلح و بردباری و دموکراسی در منطقه را در گرو ریشه‌کنی رژیم ایران دانست. او گفت مقاومت ایران تضمین همین راه حل است. در رابطه با تحولات منطقه رجوی تأکید نمود که دروغ‌پردازیهای رژیم ایران در مورد حمایت سازمان مجاهدین خلق ایران از داعش و ارتباط با آن، مانند سایر دروغپردازیهای رژیم از یک دهه قبل از جمله رابطه مجاهدین با القاعده است.

او گفت؛ این اکاذیب هدفی جز زمینه سازی برای کشتار دیگری علیه مجاهدین ندارد. رجوی همچنین ستم و سرکوب بر علیه مسیحیان در شهر موصل شمال عراق را نیز محکوم نمود.
رجوی بمباران شهروندان بیدفاع فلسطینی بخصوص بمباران زنان و کودکان توسط اسرائیل را محکوم نمود... و از جامعه جهانی خواست اقدامات فوری برای توقف کشتار و حمله علیه شهروندان را اتخاذ نمایند. وی همچنین حمایت خود از هرگونه توافق برای آتش بس بر مبنای تلاشهای محمود عباس رئیس حکومت فلسطین را ابراز داشت و گفت آنچه در غزه در جریان است در خدمت نظام حاکم بر ایران می باشد. زیرا افکار عمومی را از آنچه این رژیم در سوریه وعراق انجام میدهد منحرف می کند.

روزنامه الدستور اردن- 28ژوییه 2014
 07 مرداد, 1393