اعتصاب غذای زندانیان سیاسی اوین در اعتراض به یورش به بند 350 و انتقال 32 زندانی به انفرادی

یورش وحشیانه به زندانیان اوین- شماره 2
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی اوین در اعتراض به یورش به بند 350 و انتقال 32 زندانی به انفرادی
تجمع اعتراضی خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل دادسرای تهران

زندانیان سیاسی بند 350 اوین از روز جمعه 29فروردین در اعتراض به یورش وحشیانه روز پنجشنبه نیروهای سرکوبگر به این بند و بی اطلاعی از سرنوشت 32تن از همبندانشان دست به اعتصاب غذا زده اند.
خانواده های زندانیان سیاسی نیز در روز شنبه 30فروردین (19آوریل) در همین رابطه به یک تجمع اعتراضی در مقابل دادسرای تهران در میدان ارک برگزار کردند.
پنجشنبه 28فروردین گروه زیادی از پاسداران ومأموران اطلاعات و مزدوران گارد ویژه زندان به بهانه بازرسی، زندانیان سیاسی بند 350 را مورد  ضرب و شتم وحشیانه و هتک حرمت و هتاکی قرار دادند. بر اثر این حملات شماری از زندانیان ازجمله غلامرضا خسروی سوادجانی، اسدالله هادی، جواد فولادوند و اسدالله اسدی، امید بهروزی و اسماعیل برزگری و عماد بهاور به شدت زخمی شدند. اسدالله هادی که به تازگی عمل قلب باز انجام داده در وضعیت خطرناکی به سر می برد. دژخیمان دست و پایامید بهروزی و اسماعیل برزگری را در بهداری اوین با زنجیر به تخت بسته‌اند.
دژخیمان اوین 32تن از زندانیان سیاسی را به رغم جراحت و نیاز به رسیدگیهای درمانی به سلولهای انفرادی بند 240 اوین منتقل کرده اند که از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، روز گذشته جامعه جهانی و عموم ارگانهای ذیربط بین المللی را به محکومیت قاطع این جنایت بزرگ فراخواند و خواستار یک اقدام مؤثر و فوری برای جلوگیری از شکنجه و سرکوب زندانیان سیاسی شد. وی از عموم مردم به ویژه جوانان تهران خواست تا به حمایت و همبستگی با زندانیان و خانواده های آنان قیام کنند و اجازه ندهند رژیم آخوندی در آخرین روزهای حیات ننگینش، جنایات ضد بشری خود را در زندانها و علیه زندانیان ادامه دهد و تشدید کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
30فروردین 1393 (19 آوریل 2014)