نمایش شقه و ضعف و بحران رژیم ولایت فقیه در مراسم تنفیذ آخوند روحانی

مراسم تنفیذ آخوند روحانی، به نمایش شقه و ضعف و بحران رژیم ولایت فقیه تبدیل شد.

ولی فقیه ارتجاع در مراسم تنفیذ آخوند روحانی، از تحریمهای آمریکا علیه رژیم و سپاه پاسداران و بیانیه های مشترک کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه در محکومیت موشک پرانیهای رژیم ابراز وحشت کرد و در مورد سیاست بین المللی رژیم به رئیس جمهور ارتجاع، هشدار داد.

وی گفت:  میکی از نکاتی که بنده اصرار دارم تکرار کنم و نگذارم از ذهن کسی بیرون برود حضور دشمن و ترفندهای دشمن است.
نباید خوابتون ببره نباید مراقبت را نباید فراموش کنید در همه امور, مسئولان مخاطبان اول این سخن هستند. دشمن مشغول دشمنی است کارهای گوناگونی انجام می‌دهد ما رو تحریم کردند تحریم البته مشکلاتی رو برای کشور بوجود می آره در این تردیدی نیست لاکن تحریمها موجب شد که ما چشم مان برروی امکانات خودمون باز شد ترانزیشن در تصمیم گیریهای بین المللی به یاد داشته باشید که دشمن همه توان خودش رو بکار برده که شما رو نابود کنه, این رو صریحا امروز هم میگن, بعضیها میگن, از مسئولین دولتهایی که با ما مواجهند و مقابله اند, صریح میگن در صدد نابودی جمهوری اسلامی هستند این رو به یاد داشته باشید, بعضیها هم این رو پنهان می کنند نمیگن, اما واقعیت این هست که هست, تعامل بین المللی نباید ما رو از این نکته که دشمنانی هستند که به نابودی ما کمر بسته اند نباید غافل کنه.
از هر بهانه ای هم استفاده می کنند, شما موشک ماهواره بر به فضا پرتاب می کنید ناگهان می بینید جنجال درست کردند در دنیا... اینها نشانه های آن است که بیشتر مراقب باشید».

خامنه ای هم‌چنین با هشدار به پیامدهای مخاصمات درونی رژیم، به آخوند روحانی گوشزد کرد که نیروهای پاسدار و بسیجی و چماقداران لباس شخصی تضمین حفظ رژیم آخوندی هستند.
او ادامه داد:‌«قدر نیروهای انقلابی و پر انگیزه رو هم بدانید به همه مسئولین من سفارش می کنم, نیروهای مومن, پرانگیزه و انقلابی اینها کسانی هستند که در مشکلات کشور رو حفظ می کنند, دفاع می کنند, سینه سپر می کنند, قدر اینها رو بدانید».

رئیس جمهور رژیم در مراسم تنفیذ خود، امضای تحریمهای جدید از سوی رئیس جمهور آمریکا را به روی خود نیاورد ولی در عین حال  باند رقیب را به خاطر مخالفت با برجام، بدخواه نامید و بر ادامه‌ی آن تأکید کرد.

وی گفت: «نظام جمهوری اسلامی ایران... هیچگاه تحمیل انزوا از سوی دشمنان را نمی پذیرد و تسلیم خواست بدخواهان در جهت عدم مشارکت فعال ایران در نظام جهانی و بدور ماندن از تحولات و دستاوردهای تجربه بشری را نخواهد پذیرفت؛ برجام نشان حسن نیت جمهوری اسلامی ایران برای تعامل سازنده و موثر در سطح بین المللی بوده و هست».

کیهان خامنه‌ای در آستانه تنفیذ آخوند روحانی، بار دیگر او را به خاطر اعتراف به ۳۸ سال اعدام و شکنجه در نظام ولایت فقیه، شلاق کش کرد و نوشت: یکی از مسائل، مواضع و رویکردهای زیگزاگی روحانی است. دولت و شخص روحانی گاهی در بزنگاه‌های مختلف مواضعی اتخاذ کرده‌اند که ضربه‌های سختی را به منافع نظام و باورهای عمومی وارد کرده است. مانند اینکه نظام را در کوران رقابت‌های انتخاباتی به ۳۸ سال اعدام و شکنجه متهم می کند!.