وحشت دیکتاتوری آخوندی از تحریم و لیست گذاری سپاه پاسداران و گسترش فراخوانها برای سرنگونی

در آستانه بررسی لایحه تحریمهای سپاه پاسداران در کنگره امریکا، تلویزیون حکومتی وحشت دیکتاتوری آخوندی از تحریم و لیست گذاری سپاه پاسداران و گسترش فراخوانها برای سرنگونی و تغییر رژیم آخوندی را به نمایش گذاشت.

مجری‌‌: مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه پس فردا طرح ۱۸۴ صفحه ای تحریمهای ایران روسیه و کره شمالی را به رای میگذارد این طرح پس از تصویب به سنا میرود و پیش بینی میشود تا اواخر این ماه به دفتر رئیس جمهور آمریکا برای امضا و ابلاغ برسد؛ آمریکایی ها در این طرح طیف گسترده ای از تحریمها را با ادعاهای واهی ضد کشورمان از جمله درباره برنامه دفاعی و حقوق بشر گنجاندند
مسئولان کشورمان بارها اعلام کردند طرح کنگره آمریکا در صورت قانون شدن ناقض برجام است و ایران به آن پاسخ خواهد داد.

مجری: تغییر رژیم آرزوی دست نیافتنی آمریکا, اذعان رکس تیلرسون به خواست تغییر رژیم کشور مان تنها اظهار نظر مقامات آمریکا از این جنس نیست مقامات آمریکایی در گذشته هم بارها ادعا کرده اند و به روشهای مختلف از جمله تحریم شانس شان را امتحان کرد.

گزارشی از تاریخچه این آرزوی محال:
گوینده: صحبت از مهار و تغییر حکومت ایران بعد ازانقلاب اسلامی بارها از این ساختمان کاخ سفید بگوش رسیده است به شیوه های گوناگون گاهی با گزینه نظامی و تحریمها؛ گاهی هم حمایت از منافقین ضد انقلاب و فتنه گران.
حالا آمریکای زمان ترامپ هم در تقلا برای همان هدف است وزیر امور خارجه ترامپ در جلسه شورای سیاست خارجی امریکا در پاسخ به سوال یکی از اعضای کنگره مبنی بر اینکه آیا ترامپ از تغییر رژیم ایران حمایت میکند یا نه از این نسخه پرده بر میدارد
رکس تیلرسون: سیاست ما در قبال ایران در حال تکمیل است ما باید از عناصری در داخل ایران حمایت کنیم که باعث انتقال قدرت بصورت مسالمت آمیز هستند.
گوینده: این روزها در آمریکا این کلیدواژه تغییر رژیم ایران در حال تکرار است.
سناتور مک کین: تغییر نظام در ایران حیاتی است
گوینده: متیس وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با دیلی کالر میگوید آمریکا در زمانی میتواند روابط مثبتی با ایران داشته باشد که رژیم ایران تغییر کند.
گوینده: آمریکایی ها با حضور در اجتماع بدنام ترین گروهک تروریستی نیز از آرزوهایشان برای تغییر نظام در ایران سخن میگویند.
رودی جولیانی: تغییر رژیم در ایران نیازمند اقدامی از داخل این کشور است ما تلاش میکنیم مردم خودشان قیام کنند.
گوینده: آنها برای رسیدن به هدف تغییر نظام در ایران تلاش میکنند با اعمال فشار اقتصادی مردم را به تقابل با نظام وادار کنند
جان بولتون: رژیم ایران معضل اساسی در خاورمیانه است و تغییر این رژیم تنها راه چاره است و راهش نظامی نیست فقط تحریم اقتصادی و ناراضی کردن مردم است.

در آستانه تصویب لایحه تحریمهای سپاه پاسداران در مجلس نمایندگان امریکا، سپاه پاسداران تصویب این لایحه را تیرخلاص بر برجام تلقی کرد و نسبت به افشاگریهای مقاومت ایران که رژیم آخوندی را در تله اتمی اش گیرانداخت خشم و غیظ خود را به نمایش گذاشت.

خبرگزاری سپاه پاسداران با یادآوری افشاگریهای مقاومت ایران نوشت: پس از اتهام‌زنی مشکوک و پر از ابهام مجاهدین به برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی و ادعای وجود تاسیسات نظامی مخفی برای اهداف هسته‌ای در ایران و همزمان با تشکیل پرونده برای نظام و خیز برداشتن پرونده از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سمت شورای امنیت سازمان ملل متحد, مذاکرات هسته‌ای ایران با سه کشور اروپایی شامل «آلمان, فرانسه و انگلیس» به نمایندگی از اتحادیه اروپا برای حل و فصل ماجرا آغاز شد.

خبرگزاری سپاه پاسداران با مرور مذاکرات رژیم با کشورهای غربی بر سر برنامه اتمی رژیم آخوندی و امضای توافق اتمی رژیم با کشورهای ۱+۵ و تشدید تحریمهای رژیم بخاطر نقض حقوق بشر و فعالیتهای موشکهای بالیستیک، بن بست رژیم در این رابطه را به نمایش گذاشت و نوشت: در یکسال اخیر و با تمدید ۱۰ ساله «قانون تحریم‌های ایران» (داماتو) و نیز تصویب طرح S۷۲۲ در سنای آمریکا که به گفته بسیاری از کار‌شناسان در حکم تیر خلاص به برجام است, طفل نارس و مریض برجام بیش از پیش به سمت مرگ پیش می‌رود.
نه از تصمیم‌گیری هیات نظارت بر اجرای برجام خبری است, نه از اجرای فرمان مشروط رهبر انقلاب و مصوبه مجلس نهم؛ شورای عالی امنیت ملی کار را به قانونگذاری توسط مجلس حواله می‌دهد و مجلس, از شأن شورای عالی امنیت ملی برای تصمیم‌گیری در این باره سخن می‌گوید؛ هیچکدام هم به روی خودشان نمی‌آورند که در مقابل عهدشکنی طرفل مقابل, هم قانون مصوب مجلس وجود دارد و هم فرمان مشروط رهبری که تکلیف را برای چنین مواقعی روشن کرده است.

ولایتی مشاور خامنه ای در امور بین المللی، وحشت خلیفه ارتجاع از تحریمهای جدید امریکا علیه نظام آخوندی را به نمایش گذاشت و در پاسخ به سوالی درباره مصوبه آمریکا برای تحریم رژیم گفت: هیچ‌گاه نبوده که طی ۳۸ ساله‌ گذشته‌ آمریکایی‌ها با حسن‌نیت با ما برخورد کرده‌ باشند. همواره اعلام شده یا نشده مورد تحریم بوده‌ایم.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی کار خود را ادامه خواهد داد.

روزنامه حکومتی شرق نوشت طرح تحریمی که از فروردین گذشته در دستور کار کنگره آمریکا قرار گرفته و در ١٥ ژوئن به تصویب سنا رسیده بود, قرار است امروز در مجلس نمایندگان به رأی گذاشته شود.
طرح جدید, بخشی از تحریم‌ها (علیه سپاه) را که تاکنون از طریق فرمان‌های اجرائی اعمال می‌شدند, به قانون تبدیل می‌کند. اگرچه این امر می‌تواند مانع لغو این تحریم‌ها از طریق لغو فرمان‌ها ازسوی رئیس‌جمهور شود, اما مادامی که ترامپ رئیس‌جمهور است, این امر موضوعیت چندانی نخواهد داشت. این روزنامه حکومتی می افزاید: - طرح اتهامات در یک قانون کنگره که مورد حمایت دو حزب است, می‌تواند دست دولت ترامپ را در ادامه سیاست تقابل علیه نظام باز کرده و مشوق او به اقداماتی مانند تعیین سپاه به‌عنوان یک گروه تروریستی باشد. این روزنامه حکومتی، نظام آخوندی را از عواقب هرگونه موضعگیری نسنجیده در قبال تحریمهای جدید کنگره امریکا برحذر داشته است.